Πρεμιέρα σημερα για το πολυδιαφημιζόμενο ψηφιακό φροντιστήριο. Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας στο Ψηφιακό Φροντιστήριο θα έχει δωρεάν πρόσβαση κάθε υποψήφιος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να παρακολουθεί κατά τις απογευματινές ώρες, ζωντανά, παραδόσεις για το σύνολο της ύλης στα εξεταζόμενα μαθήματα, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών μαθημάτων, όπως γραμμικό και αρχιτεκτονικό σχέδιο, γερμανικά και γαλλικά.
Συνολικά, 98 εκπαιδευτικοί θα παρέχουν στους μαθητές εξατομικευμένη υποστήριξη κατά την ενισχυτική διδασκαλία στα 45 μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά τον Ιούνιο στα Γενικά και στα Επαγγελματικά Λύκεια. Επίσης, η διδασκαλία θα αφορά και 10 μαθήματα Ειδικής Αγωγής για τα Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και Λύκεια.
Πρέπει να αναφέρουμε πως στο Ψηφιακό Φροντιστήριο θα υπάρχει εκπαιδευτικό υλικό για όλες τις τάξεις από την Ε’ Δημοτικού έως τη Γ’ Λυκείου.
Ήδη, σύμφωνα με σχετική ενημέρωση από το υπουργείο Παιδείας, στο Ψηφιακό Φροντιστήριο είναι διαθέσιμο το υλικό από τα μαθήματα Νεοελληνικής Γλώσσας και Μαθηματικών για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου ενώ μέχρι το τέλος του 2025 θα έχουν αναρτηθεί 2.500 εύληπτα και ψηφιοποιημένα βίντεο για 49 συνολικά μαθήματα από την Ε’ Δημοτικού έως και την Γ’ Λυκείου.
Καλημέρα. Με βίντεο που μάλιστα προς το παρόν δεν δίνουν δυνατότητα ερωτήσεων το μέτρο είναι αποτυχημένο. Ποιος μαθητής μπορεί να “κόψει” τα φροντιστήρια για να παρακολουθεί έναν μονόλογο. Δεν λύνονται όλα με ψηφιακά τρικ! Για να αποφύγει το υπουργείο τις υπερωρίες με παραμονή καθηγητών (μέτρο που υπήρχε αλλά δεν λειτούργησε αφού έλειπαν καθηγητές) και διδασκαλία πέραν των διδακτικών ωρών ,υιοθέτησε ένα μέτρο που θα χρειαστούν χρόνια για να καταστεί λειτουργικό με δυνατότητα ζωντανής συμμετοχής κλπ. Ακόμα και με πλήρη διαδικτυακά μαθήματα και με συμμετοχή ,επειδή έχουν χρόνο απόκρισης ανά ερώτηση μαθητή δεν είναι αποτελεσματικά για ένταση μελέτης. Με λίγα λόγια μέτρα ανώφελα για να λέμε ότι κάτι κάνουμε αλλά και με μαγνητοφωνημένες παραδόσεις είναι αστειότητες. Απαιτείται καλύτερος σχεδιασμός και δια ζώσης όπου υπάρχουν μεγάλες σχολικές μονάδες.Ας απασχολούν τόσους άνεργους καθηγητές αποφοίτους στις περιοχές με συμβάσεις.