Πιασάρικο και όντως προκλητικό το θέμα με την αγορά μπορδοροδοκόκκινου χαλιού από το υπουργείο τουρισμού, αξίας 20.000 €. Κάπου εδώ όμως αρχίζουν τα ερωτήματα.
Αφενός, ο αριστοτεχνικός τρόπος με τον οποίο έριξε λάδι στη φωτιά ο Άδωνις Γεωργιάδης, προσπαθώντας δήθεν να υπερασπίσει την Όλγα Κεφαλογιάννη με επιχειρήματα που θα καταδίκαζαν και «άγιο»…
Αφετέρου η ολομέτωπη επίθεση κατά της Κεφαλογιάννη από άκρως φιλοκυβερνητική εφημερίδα και μάλιστα σε στήλη η οποία απηχεί τις απόψεις του Μαξίμου.
Το κυριότερο, ο συγχρονισμός: Πόσο τυχαίο είναι ότι άπαντες ασχολούνται με το χαλί των 20.000, την ώρα που αποκαλύπτονται απευθείας αναθέσεις 2 εκατομμυρίων σε «εταιρεία που ασχολείται με το Twitter», την ώρα μάλιστα που αποκαλύπτεται η κοινή διαχείριση λογαριασμών υπουργείων και υποψηφίων προέδρων του ΠΑΣΟΚ; Αποκάλυψη που φυσικά εμπλέκει άμεσα το Μέγαρο Μαξίμου.
Επιλήψιμα τα 20 χιλιάρικα, πολύ πιο επιλήψιμα όμως τα 2 εκατομμύρια. Ειδικά όταν υπάρχει τέτοια προφανής προσπάθεια συγκάλυψης…
Όλγα σε αγαπάω. Είσαι ένα αστέρι της πολιτικής ζωής της Ελλάδας. Όλοι τους και μόνη σου. Τους έχεις.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την αγορά της Υπουργού. Εκεί που έχω πρόβλημα και μάλιστα σοβαρό είναι πως όταν φεύγουν Υπουργοί με αλλαγή κυβέρνησης τα παίρνουν όλα αυτά μαζί τους λες και τους ανήκουν (δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στην Υπουργό αλλά γενικώς). Τώρα ως προς την ιστορία των χαλιών, είναι ξεκάθαρο πως βλέπουμε το δέντρο. Το δάσος είναι κάποια κόντρα μικρή ή μεγάλη εντός της ΝΔ. Σαν μήνυμα προς την Υπουργό φάνηκε όλη αυτή η ιστορία…
Έχεις δίκιο. Οι Υπουργοί του ΠΑΣΟΚ φεύγοντας όταν τους νίκησε η Νέα Δημοκρατία το 1990, πήραν μαζί και τα πόμολα των Υπουργείων τους. Ακόμα είχαν χαρακώσει, όπως χαρακώνουν οι νταβατζήδες τις πόρνες, τα καθίσματα στις μερσεντές που χρησιμοποιούσαν. Για τέτοιο μίσος και για τέτοια καθάρματα μιλάμε.
Γιατί υπερασπίζεστε την κυρία αυτή; Αν δεν ήταν ανιψιά του γνωστού πλουσίου θα ήταν υπουργός; Έχει εργαστεί ποτέ;
Θα μου επιτρέψετε να επισημάνω ότι δε λέγεται “μπορδοροδοκόκκινο” το χαλί αλλά μπορντοροδοκόκκινο και ακριβώς αυτοί οι συνδυασμοί χρωμάτων είναι που θα βελτίωναν σημαντικά την αισθητική του γραφείου της κ. Κεφαλογιάννη, πράγμα που θα έφερνε ασφαλώς πολύ μεγαλύτερα οφέλη και κέρδη στη χώρα αφού οι επισκέπτες του Υπουργείου Τουρισμού θα εντυπωσιάζονταν και οι συμφωνίες με την Υπουργό θα ήταν ευκολότερες και αποδοτικότερες.