Η έναρξη του σχολείου αργότερα -τουλάχιστον κατά μία ώρα- ώστε τα παιδιά να μπορούν να κοιμούνται ως τις 8 ή τις 9 το πρωί συμβάλλει στην καλύτερη απόδοση και ψυχολογία, ειδικά σε παιδιά στην εφηβική ηλικία, προτείνει μελέτη της American Academy of Sleep Medicine.
Με δεδομένο ότι το σχολικό ωράριο θα ξεκινά τουλάχιστον μία ώρα αργότερα ή και περισσότερο, οι θετικές επιδράσεις θα γίνουν άμεσα ορατές τόσο στον εγκέφαλο των παιδιών όσο και σωματικά.
Μάλιστα, οι ειδικοί λένε ότι για τα παιδιά γυμνασίου και λυκείου αυτό θα σημάνει μεγαλύτερη προσήλωση στις σπουδές τους.
Στην έρευνα έλαβαν μέρος περισσότεροι από 15.000 μαθητές από σχολεία του Κολοράντο, στα οποία οι διευθυντές εθελοντικά προθυμοποιήθηκαν να αρχίζουν το μάθημα 50 λεπτά αργότερα.