Στα βήματα άλλων συναδέλφων του φαίνεται πως θέλει να βαδίσει και ο Γιάννης Δράγνης, μπαίνοντας στον κλάδο των πλοίων υποστήριξης της υπεράκτιας πετρελαϊκής βιομηχανίας.
Οι ναύλοι των γνωστών και ως OSV πλοίων ανακάμπτουν το τελευταίο διάστημα από ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, ενώ, μετά την κρίση της προηγούμενης δεκαετίας, ο παγκόσμιος στόλος δεν επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες των μεγάλων πετρελαϊκών επιχειρήσεων, που χρησιμοποιούν τέτοια σκάφη για να υποστηρίζουν τις δραστηριότητές τους σε υπεράκτιες πλατφόρμες έρευνας, ανάπτυξης, άντλησης και εκμετάλλευσης πετρελαίου και φυσικού αερίου.
Ο εφοπλιστής, μέσω της ναυτιλιακής του, Dragnis Goldenport, τοποθετήθηκε στην αγορά, σε κοινοπραξία με επενδυτές από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, αγοράζοντας τμήμα του στόλου της Atlantic Navigation. Πηγές της ναυλομεσιτικής αγοράς αναφέρουν πως το τίμημα για την αγορά αυτών των πλοίων κινείται στο επίπεδο των 180 εκατ. δολαρίων. Η οικογένεια Δράγνη δραστηριοποιείται τόσο σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων όσο και σε φορτηγά και δεξαμενόπλοια, ενώ, παράλληλα, έχει όμιλο ναύλωσης θαλαμηγών, πολλές εκ των οποίων είναι ιδιόκτητες.
Πηγή: Κυριακάτικη δημοκρατία