Μετρό Θεσσαλονίκης: Τι ισχύει με τα εισιτήρια

Μπάχαλο! Οι 200.000 κάρτες που εκδόθηκαν και για τα δύο μέσα μεταφοράς θα χρησιμοποιηθούν τελικά μόνο στα αστικά λεωφορεία!

Must Read

Η επίσημη ανακοίνωση για τις τιμές που θα ισχύσουν στα εισιτήρια του μετρό Θεσσαλονίκης και των αστικών λεωφορείων έγινε χθες, στο αμαξοστάσιο του μετρό, αλλά επιτέλους ακούστηκε πως οι 200.000 κάρτες απεριορίστων διαδρομών και τα 2 εκατομμύρια εισιτήρια που εκδόθηκαν για το μετρό και για δύο μέσα μαζικής μεταφοράς θα χρησιμοποιηθούν τελικά μόνο για τα αστικά λεωφορεία!




 

Με την έναρξη λειτουργίας της βασικής γραμμής του μετρό θα γίνει η αναδιάρθρωση αρκετών λεωφορειακών γραμμών σε διαδοχικές φάσεις, αλλά αυτές οι συνολικά 11 γραμμές θα ανακοινωθούν εντός των επόμενων ημερών (ακόμη δεν ξέρουν).

Στην παρουσίαση της νέας πολιτικής κομίστρου μίλησαν ο Γιάννης Τόσκας, διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, ο Νίκος Κουρέτας, διευθύνων της Ελληνικό Μετρό Α.Ε., και ο Κωνσταντίνος Ταγγίρης, πρόεδρος του ΟΑΣΘ. Με τη νέα πολιτική κομίστρου, αρχικά με χωριστά κόμιστρα για μετρό και λεωφορεία και στη συνέχεια, μετά την αξιολόγηση των νέων δεδομένων, με ενιαίο κόμιστρο ή/και με χωριστά κόμιστρα, γιατί ακριβώς δεν είναι έτοιμοι να το υποστηρίξουν, ενώ ο κ. Τόσκας, που ρωτήθηκε από τη «δημοκρατία» εάν θα ισχύσει η υπόσχεση για δωρεάν μετακίνηση επί μία εβδομάδα, είπε: «Ρωτήστε το αρμόδιο υπουργείο»!

 

Άρα, μάλλον δεν θα ισχύσει αυτή η προσφορά δωρεάν μετακίνησης στους Θεσσαλονικείς, που περίμεναν πάνω από 20 χρόνια για να φτιαχτεί το μετρό, μόλις 9 χιλιομέτρων, της πόλης. Τι αλλάζει σε σχέση με την υπάρχουσα κατάσταση μετά την έναρξη λειτουργίας του μετρό στη Θεσσαλονίκη σε σχέση με το κόμιστρο; ∆ημιουργούνται προς το παρόν χωριστά εισιτήρια και κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα λεωφορεία και για το μετρό. Το ύψος του απλού κομίστρου για τα λεωφορεία μειώνεται από 0,90 € σε 0,60 € για τις αστικές διαδρομές και από 0,90 € σε 0,80 € για τις περιαστικές.

Το ύψος του απλού κομίστρου για το μετρό διαμορφώνεται επίσης σε 0,60 €. Οι χρήστες του απλού εισιτηρίου μπορούν να μετεπιβιβαστούν ελεύθερα στο αντίστοιχο μέσο εντός 70 λεπτών από την πρώτη ακύρωση. Για να χρησιμοποιήσει ο χρήστης μετρό και λεωφορείο/α, πρέπει να προμηθευτεί δύο εισιτήρια, ένα για το μετρό και ένα για το λεωφορείο ή τα λεωφορεία, δηλαδή να καταβάλει 1,20 € ή 1,40€, με τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου να καταβάλλουν το 50% των ανωτέρω ποσών.

∆ημιουργείται τόσο για το μετρό όσο και για τα λεωφορεία εισιτήριο 10+1 διαδρομών, με κόστος 5,80 € (για τις περιαστικές διαδρομές 7,80 €). Το ύψος του κομίστρου για τις λεωφορειακές γραμμές express, τη γραμμή του αεροδρομίου και την πολιτιστική γραμμή διαμορφώνεται σε 2 €.

Το ημερήσιο εισιτήριο απεριορίστων διαδρομών με μετρό και αντίστοιχα με λεωφορεία διαμορφώνεται σε 2,50 €.

Οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών για το μετρό και οι αντίστοιχες κάρτες για όλες τις λεωφορειακές γραμμές διαμορφώνονται σε 16 € για τη μηνιαία, 45 € για την τριμηνιαία και 85 € για την εξαμηνιαία. Όλες οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών μπορούν να εκδοθούν οποιαδήποτε χρονική στιγμή και ισχύουν ως την εξάντληση του χρονικού διαστήματος για το οποίο εκδόθηκαν.

Πηγή: Εφημερίδα Δημοκρατία

Διαβάστε ακόμα:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

spot_img

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This