Κόλαφος η Eurostat: Mόλις το 37% του ελληνικού σιδηροδρόμου με ηλεκτρoκίνηση το 2022 – Στο 57% η ΕΕ

Από τα 1.990 χιλιόμετρα συνολικά του δικτύου, στα 737 υπήρχε ηλεκτροδότηση

Must Read

Kαταπέλτης είναι τα στοιχεία της Eurostat για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας. Στα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα καταγράφεται ότι το 2022 μόλις το 37% ήταν ηλεκτροδοτούμενο την ώρα που στην Ευρωπαϊκή Ένωση το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 56,9%.

Συγεκριμένα, από τα 1.990 χιλιόμετρα συνολικά του δικτύου, στα 737 υπάρχει ηλεκτροκίνηση ενώ στα 1.252 δεν υπάρχει, όπως φαίνεται στον σχετικό πίνακα της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας.

Ηλεκτροδοτούμενο ήταν κυρίως το δίκτυο στην Αττική (158 σε σύνολο 200 χλμ.) και την Πελοπόννησο (49 από 81 χιλιόμετρα).

Στην Βόρεια Ελλάδα το ποσοστό της ηλεκτροκίνησης ήταν περίπου 20% (198 χιλιόμετρα σε σύνολο 1.000 χιλιομέτρων) και στην Κεντρική Ελλάδα το 48% (382 χιλιόμετρα σε σύνολο 790).

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Ναι μόνο που στην Ευρώπη έχουν 100άδες Γραμμές και εμείς 1 ΜΟΝΑΔΙΚΗ (Αθήνα – Θεσσαλονίκη)… και αυτήν ο Παπαδόπουλος την εφτιαξε!!!

    Αυτοί (μεταπολίτευση) με 380δις € Ευρωπαϊκά πακέτα και 400δις € Χρέος, δεν μπόρεσαν να φτιάξουν δεύτερη γραμμή.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This