Η ευκολία με την οποία πετάει τα λεφτά των φορολογουμένων η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι πρωτοφανής, ακόμα και για τα ελληνικά δεδομένα διαχρονικής κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος.
- Από τον
Βασίλη Γαλούπη
Για μια αχρείαστη εκδήλωση, η οποία θα μπορούσε εύκολα να αντικατασταθεί από μια πλήρως ανέξοδη συνέντευξη Τύπου στα γραφεία του υπουργείου Οικονομικών, η κυβέρνηση ξόδεψε 36.500 ευρώ για εξαγγελίες από δήθεν μεταρρυθμίσεις, δηλαδή άνευ λόγου και αιτίας. Η κυβέρνηση αποφάσισε να κάνει ένα ακόμα σόου χωρίς «διά ταύτα» στο Ζάππειο, την προπερασμένη Πέμπτη. Στην «ειδική» εκδήλωση με τον φουτουριστικό τίτλο «Σύγχρονα – ∆ίκαια – Αποτελεσματικά» βρέθηκαν ο πρωθυπουργός, ο υπουργός Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, ο υφυπουργός του Χρήστος ∆ήμας και ο διοικητής της Α∆ΑΕ Γιώργος Πιτσιλής.
Πρακτικά, δεν ανακοινώθηκε κάτι που δεν ήταν γνωστό. Όπως ότι έχουν περιοριστεί οι επισκέψεις πολιτών στις εφορίες λόγω ηλεκτρονικών υπηρεσιών, πόσες διασυνδέσεις ταμειακών μηχανών-POS επιχειρήσεων έχουν γίνει, ότι τίθεται σε λειτουργία το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο κ.ά. Το ερώτημα είναι γιατί αποφασίστηκε μια δαπάνη 36.500 ευρώ για ζητήματα που ήδη έχουν ανακοινωθεί ή είναι γνωστά. Το υπουργείο Οικονομικών αποφάσισε στις 14 Νοεμβρίου να αναθέσει στην εταιρία Stratego τη διοργάνωση της εκδήλωσης: «Αναθέτουμε στην εταιρία με την επωνυμία Φ. Θ. ΓΕΩΡΓΑΚΕΛΛΟΣ – Ε. ΒΑΡ∆ΟΥΛΑΚΗΣ Ο.Ε. Stratego τη διοργάνωση εκδήλωσης με τίτλο “Ενημερωτική εκδήλωση για τις νέες τεχνολογίες στην εξυπηρέτηση των πολιτών από τη φορολογική διοίκηση για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής”».
Το ΥΠΟΙΚ αναφέρει στην απόφασή του, που αναρτήθηκε στην ∆ι@ύγεια, ότι η εκδήλωση γίνεται «για ενημέρωση του κοινού για τις νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης», σαν να μην μπορούσαν να ενημερωθούν οι πολίτες μέσω μιας απλής ανακοίνωσης ή μιας συνέντευξης Τύπου. Ένας ακόμα λόγος ήταν, επίσημα μάλιστα, η αυτοδιαφήμιση της κυβέρνησης: «Η ανάδειξη της μεγάλης προόδου που έχει επιτευχθεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των φορολογουμένων από τη φορολογική διοίκηση».
Ο ανάδοχος ανέλαβε να φτιάξει ένα απολογιστικό βίντεο 2 λεπτών, ένα μονόλεπτο σποτ… ευαισθητοποίησης για τα social media, ένα microsite(!) της εκδήλωσης, e-banner, σχεδιασμό του σκηνικού εκδήλωσης και τρία fyler videos.
Το «μαλλί» για την… ιδιοφυή πρωτοβουλία του ΥΠΟΙΚ βαραίνει τον τακτικό Προϋπολογισμό. ∆ηλαδή, από την τσέπη των πολιτών ξοδεύτηκαν για το τίποτα «29.500 ευρώ, πλέον του αναλογούντος ΦΠΑ 24%, ήτοι 36.580 ευρώ». Η πρόσκληση υποβολής προσφοράς έγινε στις 8/11/24 και η προσφορά της Stratego, που έγινε αποδεκτή, κατατέθηκε στις 12 Νοεμβρίου. Ο Ευτύχης Βαρδουλάκης είναι σύμβουλος στρατηγικής – επικοινωνίας και συνιδρυτής της εταιρίας Stratego. Τον ∆εκέμβριο του 2019 παρουσίασε ένα βιβλίο του και στο κεντρικό τραπέζι των ομιλητών ήταν, μεταξύ άλλων, και ο τότε υπουργός Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης.
Είχε πει ο Βαρδουλάκης σε εκείνη την παρουσίαση: «Είναι ευρέως γνωστό -και είναι για μένα τιμή και μεγάλο επαγγελματικό παράσημο- ότι τα τελευταία τρία χρόνια και μέχρι τις εκλογές είχα επαγγελματική συνεργασία με τη Νέα ∆ημοκρατία ως μέλος της ομάδας συμβούλων στρατηγικής και επικοινωνίας του Κυριάκου Μητσοτάκη. Και ξέρω ότι μπορεί κάποιοι να θεωρούν αυτονόητο ότι αυτό επηρεάζει τη συνολική οπτική του βιβλίου».
Πηγή: Εφημερίδα Δημοκρατία
Διαβάστε ακόμα:
- Ιεροσυλία Μητσοτάκη – Δείτε τι ανέβασε ο αθεόφοβος για το Μετρό!
- Ο φιλελευθερισμός των πολλών και ο φιλελευθερισμός των ολίγων
- Νέο φορολογικό με τα… παλιά μέτρα