Ατελείωτες ουρές στα εκδοτήρια των σταθμών

Απίστευτη η ταλαιπωρία που βιώνουν οι επιβάτες στο μετρό Θεσσαλονίκης που, όπως φαίνεται, παραδόθηκε άρον άρον για το σόου του Μητσοτάκη

Must Read

Κάθε μέρα που περνάει εμφανίζεται και ένα πρόβλημα στο μετρό Θεσσαλονίκης, που βεβαιώνει ότι όλα έγιναν πρόχειρα, προκειμένου να γίνουν άρον άρον τα εγκαίνια και το σόου του Μητσοτάκη, αλλά αυτό που συμβαίνει με τα εισιτήρια και τις τεράστιες ουρές είναι από τα πλέον αδικαιολόγητα.

Όλος ο κόσμος ταλαιπωρείται περιμένοντας στις ουρές των εκδοτηρίων που βρίσκονται μόνο στους 13 σταθμούς και όποιος αποφασίσει να περιμένει για να βγάλει το προσωποποιημένο εισιτήριο πρέπει να ξέρει ότι θα χρειαστεί πάνω από τρία τέταρτα της ώρας, ενώ όλη η διαδρομή του μετρό διαρκεί 18 λεπτά.

Η συγγνώμη του υφυπουργού Νίκου Ταχιάου δεν βοηθάει στο να επισπευσθούν οι διαδικασίες έκδοσης εισιτηρίων, ενώ από την αρχή δημιουργήθηκε πρόβλημα με τα άχρηστα 2.000.000 εισιτήρια για το μετρό και τον ΟΑΣΘ, όπως και τις 200.000 κάρτες, που χρησιμοποιούνται μόνο στα αστικά και η πλήρης παράδοση της νέας παραγγελίας θα γίνει τον Φεβρουάριο (ελπίζουμε του 2025). Τώρα πλέον βγήκαν ξεχωριστά εισιτήρια των 60 λεπτών, που κυκλοφορούν και για τα δύο μέσα, μετρό και αστικά.

Πρόβλημα υπάρχει και με το ποσό που πρέπει να έχει κάποιος, αφού απαιτούνται 10ευρα (ανά περιπτώσεις…), 5ευρα και κέρματα για τη συναλλαγή, κατάσταση που δυσκολεύει τους πάντες και κυρίως τους ξένους επισκέπτες, που προσέρχονται στους σταθμούς με την τραπεζική κάρτα τους, πιστεύοντας ότι βρίσκονται σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα, αλλά πρέπει να βρουν… ψιλά για να βγάλουν εισιτήριο.

Επίσης, αρκετά μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων τίθενται, κατά διαστήματα, εκτός λειτουργίας, ενώ οι ουρές για την έκδοση κάρτας είναι μεγάλες και η καθυστέρηση μεγαλύτερη από τη διαδρομή των συρμών.

Σε όλη αυτή την υπόθεση, εκτός από τις ιδιωτικές εταιρίες, έχουν ανακατευτεί, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, τόσο η Ελληνικό Μετρό όσο και ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης. ∆ύο φορείς του Ελληνικού ∆ημοσίου που δεν μπόρεσαν να συντονιστούν.

Και μιλάμε για τις εισπράξεις, δηλαδή για τα έσοδα και το ταμείο, που κανονικά είναι το δεύτερο πεδίο -μετά την ασφάλεια- που οφείλει να ασχοληθεί κανείς επισταμένως από την πρώτη στιγμή σε οποιαδήποτε δουλειά.

Χθες είχαν τεθεί εκτός λειτουργίας οι ανελκυστήρες σε τρεις σταθμούς του μετρό Θεσσαλονίκης, Αγίας Σοφίας, Πανεπιστημίου και 25ης Μαρτίου. Ένα άλλο πολύ άσχημο φαινόμενο είναι οι «ταγκιές», όπως αποκαλούνται, με σπρέι σε τοίχους σταθμών του μητροπολιτικού σιδηρόδρομου.

Ήδη οι Αρχές προχώρησαν στη σύλληψη ενός 19χρονου τις πρωινές ώρες της Κυριακής, την ώρα που μουτζούρωνε τοίχους και τζαμαρίες στον σταθμό Βενιζέλου, αλλά γνωστοί – άγνωστοι έχουν προλάβει να βάψουν τοίχους των σταθμών Αγίας Σοφίας, Παπάφη και Νέα Ελβετία. Και κάτι τελευταίο: Οι ασυνείδητοι, που αφήνουν σκουπίδια έξω από τους σταθμούς, με τη δικαιολογία ότι δεν υπάρχουν κάδοι απορριμμάτων μέσα στο μετρό (για λόγους ασφαλείας), κάθε μέρα που περνάει γίνονται και περισσότεροι.

Πλαστικά κύπελλα καφέ, νερά, χαρτιά, που θα μπορούσαν να πετάξουν στους κάδους εκτός των σταθμών, τα αφήνουν όπου να ‘ναι και φεύγουν. Πότε θα αλλάξει αυτό;

Πηγή: Εφημερίδα Δημοκρατία

Διαβάστε ακόμα:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This