Η πλειοψηφία των ταξιδιωτών επιλέγουν τις κρατήσεις τους σε ξενοδοχεία με βάση τις κριτικές άλλων επισκεπτών τους, όπως αποκαλύπτει έρευνα της γνωστής εταιρείας κρατήσεων «Booking».
Σύμφωνα με την Booking, ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο δεν δίνουν μεγάλη σημασία στις φωτογραφίες και τις περιγραφές του ξενοδοχείου στο διαδίκτυο, αλλά στις κριτικές από άλλους επισκέπτες κατά την επιλογή της επόμενης κράτησης διαμονής, ιδιαίτερα όταν αναζητούν εναλλακτικούς τύπους καταλύματος.
Η Booking εντόπισε ότι το 70% των Βρετανών ταξιδιωτών αξιολογούν τις κριτικές ως σημαντικό παράγοντα για να θεωρήσουν ένα κατάλυμα φιλόξενο. Παγκοσμίως το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 75%.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 21.500 ταξιδιωτών σε 29 αγορές την περίοδο μεταξύ Δεκεμβρίου 2018-Ιανουαρίου 2019, έδειξε, επίσης, ότι το 42% των ταξιδιωτών δεν θα κάνουν κράτηση διαμονής, εάν υπάρχουν αρνητικές κριτικές για τον ιδιοκτήτη, ακόμα κι αν η τιμή, η τοποθεσία και η ποιότητα καταλύματος είναι αυτά που αναζητούν.Σε παγκόσμια κλίμακα αυτό το ποσοστό ανεβαίνει στο 53%.
Κατά μέσο όρο, οι χρήστες των ιστοσελίδων θεωρούν το προσωπικό πιο σημαντικό από τις υπηρεσίες, την καθαριότητα, την άνεση, το value και την τοποθεσία.
Η έρευνα αποκαλύπτει πως οι Γερμανοί, οι Αυστριακοί και οι Γάλλοι ταξιδιώτες είναι γενικά οι πιο θετικοί στις κριτικές τους για το προσωπικό, σε σύγκριση με τις γενικές κριτικές του ξενοδοχείου. Η Booking συγκεντρώνει 173 εκατ. κριτικές επισκεπτών.