Έως και 19 τόνους εύφλεκτων υλικών μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία εκτιμά ο ειδικός πραγματογνώμονας των οικογενειών Αχιλλέας Μιχόπουλος, όπως τονίζεται στο πόρισμα για το έγκλημα στα Τέμπη με 57 νεκρούς.
Ο Α. Μιχόπουλος αναφέρει ότι στο πρώτο βαγόνι του εμπορικού τρένου υπήρχαν 15-20 πλαστικά δοχεία του ενός κυβικού με εύφλεκτο υλικό που προκάλεσε τη φονική έκρηξη μετά τη σύγκρουση.
Οι υδρογονάνθρακες εξερράγησαν σε τρεις διακριτές προσκρούσεις με τις λαμαρίνες που μεταφέρονταν στη δεύτερη και στην τρίτη πλατφόρμα, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί η πυρόσφαιρα, ενώ σύμφωνα με το πόρισμα, υπήρχε και ένα δοχείο το οποίο εξερράγη τρία λεπτά μετά από τη σύγκρουση.
Συγκεκριμένα αναφέρεται στο πόρισμα: «Λαμβάνοντας υπόψη το ειδικό βάρος των υγρών υδρογονανθράκων (0.87), οι ποσότητες αυτές για να μεταφερθούν χρειάζονται 15-20 δοχεία (IBCs) χωρητικότητας 1 m3».
Για το υλικό που προκάλεσε το μανιτάρι φωτιάς αναφέρεται ότι πρόκειται για «μίγμα αρωματικών υδρογονανθράκων που περιείχε βενζόλιο σε μεγάλη συγκέντρωση (θερμοκρασία ανάφλεξης -11 oC), τολουόλιο (θερμοκρασία ανάφλεξης 4 oC) και Ξυλόλιο».
Όπως περιγράφεται στο πόρισμα «Η ποσότητα των υδρογονανθράκων, με βάση την ανάλυση που προηγήθηκε, προκύπτει ότι ήταν στην πρώτη πλατφόρμα σε πλαστικά δοχεία (IBCs) χωρητικότητας 1m3 εκάστου. Έτσι ερμηνεύεται το γεγονός ότι ο σχηματισμός του fireball προέκυψε από τρεις διακριτές προσκρούσεις των λαμαρινών που λόγω αδράνειας έπεσαν στα δοχεία και τα διέρρηξαν. Οι λαμαρίνες ήταν στην πραγματικότητα τοποθετημένες στην 2η και 3η πλατφόρμα. Το συνολικό βάρος των λαμαρινών ήταν 162 τόνοι, με επιτρεπόμενο φορτίο ανά πλατφόρμα 200 τόνων. Η κατανομή τους σε 2 πλατφόρμες ήταν εφικτή. Αυτό το συμπέρασμα προκύπτει από το γεγονός ότι στην 1η πλατφόρμα δεν υπάρχουν υπολείμματα από τα συρματόσχοινα πρόσδεσης των λαμαρινών, ενώ υπολείμματα υπάρχουν στην 2η και 3η πλατφόρμα».
Στο πόρισμα επισυνάπτονται και φωτογραφίες. «Κανένα ίχνος συρματόσχοινου πρόσδεσης λαμαρινών, 1η Πλατφόρμα» αναφέρεται.
Όπως τονίζεται, τα υπολείμματα των συρματόσχοινων πρόσδεσης λαμαρινών στα βαγόνια 2 και 3 είναι ορατά.
Στη συνέχεια γίνεται αναφορά σε καινούργιο στοιχείο της ροής καυσίμου. Όπως προκύπτει από φωτογραφικά δεδομένα που ανέκυψαν από την κάμερα επιτήρησης κυκλοφορίας υπάρχει εμφανής ροή καυσίμου στο πρανές, αριστερά από το κατακόρυφο τοιχίο του τούνελ.
Όπως επισημαίνεται, η φωτιά στο έδαφος εμφανίζεται για πρώτη φορά στις 23:19:50, δηλαδή 1:07 μετά το τέλος της πυρόσφαιρας. Και η ροή του υγρού εμφανίζεται για πρώτη φορά στις 23:21:33, 1:43 μετά την έναρξη της φωτιάς.
«Η δημιουργία του fireball αποκλείεται να οφείλεται σε ανάφλεξη του ελαίου σιλικόνης των μηχανών των αμαξοστοιχιών λόγω του πολύ ψηλού σημείου ανάφλεξης (>300 °C). Η επιλογή του συγκεκριμένου τύπου ελαίου, εξ άλλου, έχει γίνει και με κριτήριο την ασφάλεια των μεταφορών» αναφέρεται στο πόρισμα και ενώ προκύπτει το συμπέρασμα «ότι το υλικό που δημιούργησε το νέφος και ανεφλέγη δημιουργώντας το fireball ήταν μίγμα αρωματικών υδρογονανθράκων που περιείχε βενζόλιο σε μεγάλη συγκέντρωση (θερμοκρασία ανάφλεξης -11 oC), τολουόλιο (θερμοκρασία ανάφλεξης 4 oC) και Ξυλόλιο».
Έτσι ερμηνεύεται η άμεση ανάφλεξη του νέφους με τις θερμοκρασίες που επικρατούσαν. Έτσι προκύπτει το συμπέρασμα ότι το υγρό ήταν μίγμα των τριών αρωματικών υδρογονανθράκων.
«Για τη δημιουργία fireball αυτού του μεγέθους, η ποσότητα αρωματικού υδρογονάνθρακα (βενζολίου, τολουολίου ή ξυλολίου) ή μίγματος των τριών, που απαιτείται, είναι της τάξης των 3.8- 5.4 τόνων, βάσει των μοντέλων που χρησιμοποιήθηκαν. Η παρουσία στα δείγματα 7 διαφορετικών πολυαρωματικών υδρογονανθράκων (προϊόντα ατελούς καύσης των αρωματικών) επιβεβαιώνει την παραπάνω διαπίστωση. Πρόσθετο στοιχείο επιβεβαίωσης είναι η έντονη παρουσία σωματιδίων άνθρακα (κάπνας) στο fireball, φαινόμενο ιδιαίτερα έντονο κατά την καύση βενζολίου».
Δείτε επίσης:
- Σύνθεση Προανακριτικής για Τριαντόπουλο – Οι… άγνωστοι βουλευτές της ΝΔ
- Κέλλυ Πορφυρίδου: Ράγισε καρδιές η μητέρα της στην απονομή του πτυχίου
- Η Ντόρα δοξάζει τον Θεό για τις τραγωδίες(!) που ζήσαμε
ΤΑ ΤΕΜΠΗ
Χθες το σαιτ ΖΟΥΓΚΛΑ, ανεφερε οτι η πρωτη πλατφορμα του τραινου, μετέφερε πλαστικές Δεξαμενες με ευφλεκτο υλικο συνολικού βάροτς 15 τονων ,σε πλαστικά δοχεία. Ισχυρίστηκε ακόμη, ότι υπάρχουν εικόνες που το αποδεικνύουν.
Απο την παρακατω συνεντευξης της μητερας του νεκρού μηχανοδηγου της εμπορικής αμαξοστοιχίας ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ, χωρίς να μπορεί να υπάρξει καμία αμφιβολία , οτι αυτό δεν ειναι αληθές !
Η αλήθεια αυτή αποδεικνυεται απο την μαγνητοφωνημένη συνομιλία του Σταθμαρχη ΠΛΑΤΑΙΩΝ με τον μηχανοδηγό της εμπορικής αμαξοστοιχίας, η οποία περιέχεται στην δικογραφία, οπως καταγγειλε στην συνέντευξη μητέρας του νεκρού μηχανοδηγού.
Κατέθεσε ακόμη η μάνα, ότι καμία μηχανή της εμπορικής αμαξοστοιχίας δεν έχει ίχνη φωτιάς, ούτε οι δύο μηχανοδηγοί της είναι καμένοι και το χειρότερο προσέθεσε ότι η φωτιά άρχισε απο το πρώτο βαγόνι της εμπορικής, στο οποίο ήταν η καφετέρια του επιβατικού τραίνου.
Ανακύπτουν επομένως δύο ερωτήματα :
Πρώτον: Εάν το σαιτ ΖΟΥΓΚΛΑ απάντησε σε αυτή την καταγγελία, η οποία αποδεικνύει την είδηση του, απολύτως ψευδή
και
Δεύτερον: Γιατι οι υπουργοί της Νέας Δημοκρατίας δεν προσκάλεσαν και δεν προκάλεσαν το σαιτ ΖΟΥΓΚΛΑ, να διάψευση την ψεύτικη είδηση του ή να παρουσίασε τα στοιχεία που να αποδεικνύουν τον ισχυρισμό του και ανατρέπουν όσα η μαγνητοφωνημενη συνομιλία καταγραφεί;
ΠΡΟΔΕΞΕ ακόμη, ότι ο μηχανοδηγός κάνει λόγο για δύο πλατφόρμες που είναι φορτωμενες και όχι για τρεις, που ίσως συνεπάγεται ότι η πρώτη πλατφόρμα είναι άδεια !
Πρέπει λοιπόν να εξεταστεί και αυτή η περίπτωση, καθώς και κατά πόσον οι λαμαρίνες που ήταν φορτωμένη η πρώτη πλατφόρμα, είχαν διαστάσεις , οι οποίες επέτρεπαν την σταθεροποίησή τους με τα “παραπετια” ( είναι η λέξη που χρησιμοποιεί το δημοσίευμα ).
Όσο δεν εγκαλείται το σάιτ Ζουγκλα και οσες εφημερίδες την δημοσίευσαν, η αμφιβολία στην κοινή γνώμη θα παραμένει !
1. Πως εξηγείται να γίνεται το λαθρεμπόριο σε κοινή θέα ;
2. Πως εξηγείται ότι το πρώτο βαγόνι δεν έχει ίχνη φωτιάς ;
Πως απαντάει ο κ. Πραγματογνώμονας σε αυτές τις ερωτήσεις; και φυσικά και ο δημοσιογράφος που τις μεταφέρει και ο οποίος έχει υποχρέωση να τις ελέγχει, για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα @,
Να πει κάποιος στον εμπειρογνώμονα της πλάκας που μέχρι πρόσφατα είχε το ξυλόλιο πάνω στις λαμαρίνες και τώρα το πήγε στο πρώτο βαγόνι, ότι το πρώτο βαγόνι είναι κλειστό, άθικτο και άκαυτο.
Έλεος με τα ψέματα πάνω σε ένα τραγικό δυστύχημα.
Σκάσε ρε μετακλητέ
Σιχάματα, φονιάδες, Νεοδημοκράτες!