Στο εσωτερικό του γαλλικού περιπτέρου στη διάρκεια της 5ης Κινεζικής Διεθνούς Έκθεσης Καταναλωτικών Αγαθών (CICPE), πλήθη επισκεπτών αναζητούσαν, εξερευνούσαν και αγόραζαν προϊόντα.
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στις 13-18 Απριλίου στην πρωτεύουσα Χάικου της νησιωτικής επαρχίας Χαϊνάν στα νότια της Κίνας, με τη συμμετοχή μιας δυναμικής και φιλόδοξης γαλλικής αντιπροσωπείας κατά τη φετινή χρονιά.
Στο περίπτερο παρουσίασαν τα προϊόντα τους 12 εμβληματικές γαλλικές επιχειρήσεις, δίνοντας έμφαση στην εμπειρία που διαθέτει η Γαλλία στους τομείς των προϊόντων πολυτελείας, των καλλυντικών, της προσωπικής υγιεινής, των αγροτικών προϊόντων διατροφής, των κρασιών και των ποτών.
Η δυναμική παρουσία των γαλλικών επιχειρήσεων απέδειξε σε πρακτικό επίπεδο τη δέσμευσή τους για τη διεύρυνση της παρουσίας τους στην Κίνα, με στόχο την ενίσχυση της μακροπρόθεσμης επιχειρηματικής και εμπορικής εμπλοκής τους στην κινεζική αγορά, η οποία εξελίσσεται συνεχώς.
Διαβάστε επίσης: