Στη δικτυακή πύλη www.peristeri.gr του Δήμου Περιστερίου φιλοξενείται η πιο σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών, διεκπεραίωσης των αιτημάτων πολιτών και της κοινωνικής μέριμνας. Η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης των πολιτών δημιουργήθηκε από το Δήμο Περιστερίου με συντονιστή τον Αντιδήμαρχο Ψηφιακής Πολιτικής & Καινοτομίας Γιώργο Τσίνα.
Από τα σπίτια τους, πλέον οι πολίτες μπορούν να λαμβάνουν τα πιστοποιητικά, χωρίς να χρειάζεται να μεταβούν στο Δημαρχείο ή στα ΚΕΠ. Η χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών για τους δημότες γίνεται με την εγγραφή στην πλατφόρμα με τους κωδικούς τους στο TaxisNet για πλήρη αξιοπιστία. Εύκολη είναι η χρήση, ακόμη από τα smartphone, ώστε για να μπορούν όλοι να συνδεθούν στη νέα ψηφιακή λειτουργία του Δήμου Περιστερίου.
Συγκεκριμένα, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να αιτούνται ηλεκτρονικά και να παραλαμβάνουν:
• πιστοποιητικά από το Δημοτολόγιο
• αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων από το Ληξιαρχείο
• βεβαιώσεις από το Τέλος Ακίνητης Περιουσίας
• Να δηλώνουν αδυναμία εξυπηρέτησης λόγω Covid19 και:
• να αιτούνται παροχής ειδών πρώτης ανάγκης
• παροχή φαρμακευτικής περίθαλψης που παραδίδεται κατ΄οίκον από τις υπηρεσίες του Δήμου.
Παράλληλα σε ένα ευρύτερο πλαίσιο ψηφιοποίησης των υπηρεσιών προστέθηκε στην πλατφόρμα και οι υπηρεσίες κοινωνικής μέριμνας:
• να αναφέρουν περιστατικά κακοποίησης
• να ζητούν ψυχολογική στήριξη
• να αιτούνται της παροχής των Δομών του ΚΕΠ Υγείας
• να ενημερώνονται για τα κοινωνικά επιδόματα και τα δικαιώματα τους
• να ζητούν ενημέρωση των δράσεων της κοινωνική υπηρεσίας