Το Marketing Week διοργανώνει αυτήν την Πέμπτη, 30 Απριλίου, το Thought Leadership Session με θέμα “Advertising in (a) Crisis: impact, consequences and recovery” και keynote ομιλητή τον Dr. Daniel Knapp, Chief Economist του IAB Europe.
Στο session, το όποιο θα πραγματοποιηθεί online και θα διαρκέσει 90 λεπτά, o κορυφαίος αναλυτής θα εστιάσει σε μια σειρά από θέματα όπως ο εκτιμώμενος αντίκτυπος της κρίσης στη διαφημιστική δαπάνη ανά Μέσο, οι συνέπειές της σε διαφορετικούς τομείς της διαφημιστικής αλυσίδας αξιών και ο δρόμος προς την ανάκαμψη για brands, agencies & publishers.
Με την ολοκλήρωση της keynote ομιλίας του, ο Dr.Knapp θα απαντήσει σε ερωτήσεις του κοινού, ενώ αμέσως μετά ο Κωνσταντίνος Καμάρας θα συντονίσει πάνελ συζήτησης με τους Κώστα Σταματάκη (Chief Marketing & Customer Officer, Dixons South East Europe – Κωτσόβολος), Νίκο Σύμπουρα (CEO, Tempo OMD Hellas), Κάρολο Αλκαλάι (General Manager, Star) και Οδυσσέα Ντότσικα (Founder & CEO, TDG).
Το 1o Thought Leadership Session του Marketing Week γίνεται με την υποστήριξη του Project Agora, τελεί υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο www.advertisinginacrisis.gr