Εκτόξευσαν τον τζίρο τους τα σούπερ μάρκετ – Απίστευτη αύξηση στην αγορά, αντισηπτικών τζελ, μπισκότων και παιχνιδιών

Must Read

Αύξηση της τάξεως του 31% στα έσοδά τους εμφανίζουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ την περίοδο 24 Φεβρουαρίου έως 19 Απριλίου 2020, δηλαδή από την πρώτη εμφάνιση κρουσμάτων κορωνοϊού στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI, η αύξηση πωλήσεων σε αξία στα σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) ανήλθε σε 31% για την περίοδο 24/02/2020-19/4/2020 σε σχέση με την ίδια περίοδο την περσινή χρονιά.

Αντίστοιχα, την Μεγάλη εβδομάδα η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (21/4/2019), άγγιξε το 32,8%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 19 Απριλίου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 17,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 21 Απριλίου 2019.

Αναλυτικότερα, την περίοδο 24/02/2020-19/4/2020, οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθαν σε 1,197 δισ. ευρώ έναντι 913,84 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (25/02/2019-21/4/2019), σημειώνοντας αύξηση 31%.

Ανάπτυξη 32,8% την Μεγάλη Εβδομάδα

Σημειώνεται ότι από τις 340 προϊοντικές κατηγορίες, 168 είναι τρόφιμα (29,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (44% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (33,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (23,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος εμφανίζει άνοδο 450,2%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 346%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 293,9% και το οινόπνευμα με αύξηση 289%.

Όσον αφορά στην Μεγάλη εβδομάδα, η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, φτάνει στο 32,8%. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, την συγκεκριμένη εβδομάδα οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθαν σε 161,08 εκατ. ευρώ έναντι 121,34 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή.

Επί του συνολικού τζίρου, η συμμετοχή της Αθήνας ανέρχεται σε 52% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 10,9%. Σημειώνεται ότι στις 340 κατηγορίες προϊόντων, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 34,4%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (20,8% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 10,4%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 66,9%). Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος εμφανίζει άνοδο 455,4%, τα μπισκότα σαβουαγιάρ, με αύξηση 341,2%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 279,9%, ο εξοπλισμός παιδικής ζωγραφικής με αύξηση 265,5%, καθώς επίσης και τα παιχνίδια με αύξηση 236%.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

spot_img

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This