Τα νέα με τις συμμορίες ανηλίκων που δεν έχουν κλείσει ούτε τα 14-15, κουβαλάνε μαχαίρια και ληστεύουν ακόμη και στο Σύνταγμα και στον Εθνικό Κήπο είναι μια φυσιολογική εξέλιξη, άλλο ένα σκαλί στου κακού τη σκάλα. Είναι προϊόντα της σημερινής Παιδείας και δευτερευόντως της κατάστασης που επικρατεί σε πολλές οικογένειες.
- Από τον
Φαήλο μ. Κρανιδιώτη*
Όταν ένας σπόρος 14 χρονών αλητεύει με μια αγέλη ομοίων του με μαχαίρι στην τσέπη, έχει να κάνει με δύο πράγματα: έλλειψη αξιακού πλαισίου και έλλειψη πειθαρχίας. Αυτή η τσογλαναρία είναι το προϊόν διάλυσης των δημόσιων σχολείων, όπου συχνά δεν ισχύει κανένας κανόνας πειθαρχίας, σεβασμού σε μεγαλύτερους, συμμαθητές, μικρότερους, σε οποιονδήποτε και οτιδήποτε.
Τεράστια η συνεισφορά των συνδικαλιστών εκπαιδευτικών στη δημιουργία αυτής της χαβούζας και της μεταφοράς στη χώρα μας φαινομένων παρακμής, που μόνο σε ταινίες βλέπαμε. Λέτσοι αριστεροί καθηγητές, που περιμένουν να βρέξει για να πλυθούν, που διαρκώς λουφάρουν, κάνουν απεργίες και οργανώνουν πορείες με τις πιο απίθανες δικαιολογίες, αρνούνται να αξιολογηθούν, γιατί είναι ανεπαρκείς, με ανύπαρκτη μεταδοτικότητα, δεν μπορούν να κερδίσουν κανέναν σεβασμό ούτε να εμπνεύσουν πειθαρχία. Κατά τα σκατά και το φτυάρι, λέει ο λαός.
Όταν το αξιακό σου πλαίσιο ανήκει στον υπόκοσμο της Αριστεράς, όταν χλευάζεις την αριστεία, είσαι αδιάφορος, οχυρωμένος πίσω από κατάπτυστα συνδικαλιστικά προνόμια και επιδιώκεις να αναθρέψεις ανθέλληνες γενίτσαρους, παραβιάζοντας το Σύνταγμα, που ορίζει ως σκοπό της Παιδείας την εθνική, ηθική και θρησκευτική διαπαιδαγώγηση, άρα παραβιάζεις και τον όρκο σου, τι ποιοτικό αποτέλεσμα θα έχει το φυγόπονο μηδενιστικό έργο σου; Με αυτό το παράδειγμά σου, επίορκε δάσκαλε, καθηγητή, μηδενιστικά ανδράποδα θα αναθρέψεις, περιθωριακούς με μηδενική εθνική και κοινωνική συνείδηση. Και να ξαναθυμίσω τη ρήση του Νίτσε: «Το παράδειγμα δεν είναι απλά άλλος ένας τρόπος διδασκαλίας, είναι ο μόνος τρόπος»
Είναι προφανές πως δεν είναι όλοι οι δάσκαλοι και καθηγητές έτσι. Μέσα σε αυτή την επικυριαρχία της αθλιότητας της αριστερίλας, την οποία προσκυνούν και οι τάχα «δεξιοί» συνδικαλιστές, υπάρχουν ήρωες διδάσκοντες, που τιμούν τον όρκο τους, που έχουν αυτό το θείο δώρο του δασκάλου που εμπνέει τα παιδιά του και κάνουν άξια το έργο τους, συχνά υφιστάμενοι πόλεμο από τους οπαδούς της ήσσονος προσπάθειας, γιατί χαλάνε την πιάτσα. Οι άξιοι εκπαιδευτικοί υποφέρουν από την παρακμή που έχουν επιβάλει στην Παιδεία οι Απόστολοι του Μαρασμού.
Η σήψη και η διάλυση προχωρά όλο και πιο βαθιά. Δείτε τα βίντεο που βγαίνουν κάθε τόσο από σχολεία, με συμπεριφορές ακραία αντικοινωνικές και βίαιες απέναντι σε συμμαθητές και καθηγητές, συχνά αγεληδόν, ως κανονικοί χούλιγκαν. Όταν ένας γαβριάς έχει φτάσει να συμπεριφέρεται τόσο προσβλητικά και τραμπούκικα στον ίδιο του τον καθηγητή ή λιντσάρει συμμαθητές του με ομάδα ομοίων του, σημαίνει πως επί μακρόν κανείς δεν τον υπέβαλε σε οποιαδήποτε διαδικασία πειθαρχίας, αυτοσεβασμού και σεβασμού των άλλων και του ίδιου του χώρου του σχολείου, το οποίο βανδαλίζουν, πυρπολούν. Κάποιοι από αυτούς μετά δέρνουν και ληστεύουν κινητά, μπουφάν, παπούτσια, χρήματα από άλλα παιδιά ή μεγαλύτερους. Όταν ξεκινάς την εφηβεία σου με ένοπλες ληστείες, το μέλλον σου προς τον Κορυδαλλό, το Μαλανδρίνο και την Κέρκυρα διαγράφεται νοσηρό και βέβαιο. Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ επέτεινε τις αιτίες σήψης και παρακμής της Παιδείας και η νυν κυβέρνηση της Ν.Δ. δεν φαίνεται διατεθειμένη να κάνει όλα όσα πρέπει για να ανακτήσουν το Εθνος και οι φορολογούμενοι πολίτες τα σχολεία που πληρώνουν και στα οποία έχει συντελεστεί εδώ και πολλά χρόνια μια συνταγματική εκτροπή, αφού επίορκοι έχουν επιβάλει μια μηδενιστική δικτατορία παρακμής.
Η θέση μας για την αντιμετώπιση όλου του προβλήματος στη ρίζα του είναι σαφής: κατάργηση του συνδικαλιστικού νόμου του 1982 και όλων των προνομίων που δημιούργησαν μια στρατιά άεργων συνδικαλιστών αποκλειστικής απασχόλησης, απαγόρευση της απεργίας στον δημόσιο τομέα, όπως ίσχυε ως το Σύνταγμα του 1975, διαρκής αξιολόγηση, ιεραρχικός έλεγχος και πειθαρχία για τους εκπαιδευτικούς, ανταμοιβή των ικανών και απόλυση των άχρηστων, με διδακτέα ύλη και βιβλία που θα καλλιεργούν στα παιδιά τη φιλοτιμία, το εθνικό φρόνημα, την ευγενή άμιλλα, την ενσυνείδητη πειθαρχία. Αυτά απαιτούν συγκρούσεις με την Αριστερά και τους χρήσιμους «δεξιούς» ηλιθίους της στον συνδικαλισμό, σπάσιμο των αριστερών συμφύσεων, ολική ανακατάληψη της Παιδείας και επαναφορά της στον συνταγματικό της σκοπό. Αυτός είναι ο κεντρικός πολιτικός σκοπός της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ για την Παιδεία, και αυτή η πολιτική είναι η μόνη πρόληψη για τη βία των ανηλίκων και η πρώτη προϋπόθεση για το άλμα στο μέλλον.
Καλά Χριστούγεννα με υγεία σε όλους.
*Δικηγόρος, Πρόεδρος της Νέας Δεξιάς, εταίρου του συνασπισμού ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
www.neadexia.eu