Και τι καταλάβαμε εμείς οι μαυρόψυχοι που εδώ και χρόνια κατηγορούσαμε έναν αθώο;
- Από τον Παναγιώτη Λιάκο
Η ελληνική Δικαιοσύνη είναι ανεξάρτητη, ανεπηρέαστη, πυλώνας της δημοκρατίας μας (που έχει από καιρό καταρρεύσει). Ξέρει τι κάνει. Οι κακοί είναι στη φυλακή και οι καλοί είναι έξω. Ο Μιχάλης Χριστοφοράκος, αυτός ο γενναιόδωρος άνθρωπος, προτού αποφανθεί για εκείνον η Δικαιοσύνη ήταν έξω, πολύ έξω. Στο εξωτερικό, στην ξενιτιά ταλαιπωριόταν και φυτοζωούσε (για την ακρίβεια στο Μπόγκενχάουζεν, μια ακριβή συνοικία του Μονάχου της Γερμανίας) ο φιλέλλην.
Εκεί κρυβόταν από την κακία και τον φθόνο ημών των ιθαγενών, που τον κατηγορούσαμε ως αρχιλαδωτή πολιτικών για λογαριασμό της Siemens. Τώρα που αποφάνθηκε για εκείνον η Δικαιοσύνη, που ξέρει πολύ καλά τι κάνει και δεν της ξεφεύγει κεραία από όσα γίνονται, ο Χριστοφοράκος μπορεί να είναι έξω, αλλά στον καθαρό αγέρα της Εκάλης. Μπορεί να έρθει κατά δω, δίχως να μπει μέσα. Η Δικαιοσύνη τον βρήκε αθώο, εφαρμόζοντας το γράμμα του νόμου που ψήφισαν εκείνοι που ΔΕΝ λαδώνονταν από τον εκλεκτό επιχειρηματία και αθλητή του καράτε (ναι, ησχολείτο και με αυτό ο δεινός σπόρτσμαν).
Η Βουλή, μια που έχει ψηφίσει τόσους νόμους και τροπολογίες, που όλως τυχαίως τον έχουν καταβολέψει, ας μας κάνει μία μεγάλη χάρη: να ζητήσει από τον Μιχάλη Χριστοφοράκο να αποδεχθεί την εκλογή του στην Προεδρία της Δημοκρατίας. Είναι ο πλέον κατάλληλος για το αξίωμα στη συγκεκριμένη ιστορική περίοδο. Αν δεχτεί, ίσως να καταδεχτεί να μη ζητήσει αποζημίωση για όλα αυτά τα χρόνια που αδίκως εδιώκετο από τους μηχανισμούς ενός κράτους που ΔΕΝ είχε την πρόθεση να τον πιάσει. Τώρα είναι η μεγάλη ευκαιρία να του γίνει η πρότασις, τώρα που είναι χαρούμενος με την τελική έκβαση της υπόθεσής του.
Ο Μιχάλης Χριστοφοράκος, ο αδάμας της επιχειρηματικότητας, με τις λαμπρές οικογενειακές παρακαταθήκες, αποτελεί ιδανικό σύμβολο της Μεταπολίτευσης και γι’ αυτό πρέπει να ανέλθει στο ύπατο πολιτειακό αξίωμα.
Ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, που τον ξέρει τόσο καλά (ψώνιζε από εκείνον τηλεφωνικά κέντρα και είναι και γείτονες στην Τήνο), γιατί δεν του ρίχνει την ιδέα;