Κατάργησαν την καθαρεύουσα. Κατάργησαν το πολυτονικό. Πετσόκοψαν τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στη δημόσια εκπαίδευση. Οτιδήποτε εθνικό το διασύρουν και το βαφτίζουν «σκοταδισμό» και «εθνικισμό».
Οι ίδιοι είναι πρότυπα ξενομανίας. Γεμίζουν τη χώρα με αφροασιατικούς πληθυσμούς. Επιδοτούν την αλλαγή της πληθυσμιακής σύνθεσης της Ελλάδας. Παρέδωσαν τα κλειδιά της εξουσίας σε Ευρωπαίους και Αμερικανούς. Χρέωσαν τη χώρα με εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώ. Αφησαν την περιφέρεια να ερημώσει, τις πόλεις να ασχημίσουν. Είναι άθεοι, υλιστές και προσκυνητές της αρπαχτής και της ανομίας. Μείωσαν τον αριθμό των Ελλήνων. Ασπάζονται ιδεολογήματα, τα οποία στη αρχαιότητα σε κατέτασσαν αυτομάτως στη «σούπερ λίγκα» της προδοσίας.
Και προσπαθούν όλα τα παραπάνω να τα συμψηφίσουν με γελοία νιτερέσα με τους Εγγλέζους για την επιστροφή των γλυπτών που έκλεψε ο Ελγιν από την Ακρόπολη, την ίδια στιγμή που ένα σωρό αρχαιότητες έχουν αφεθεί να ρημάζουν (στη φωτό βλέπετε γκράφιτι στους πρόποδες της Ακρόπολης!).
Ε, όχι! Τέτοιο θέατρο δεν είναι μόνο αποτυχημένο αλλά απολύτως εμετικό. Πώς να συγκρατήσει κάποιος το αίσθημα της αναγούλας, όταν βλέπει ειδήσεις με τους αρχιμάστορες της παρακμής, όταν μιλούν για τον «πόθο» τους να επιστρέψουν υλικά τεκμήρια του ελληνικού πολιτισμού, την ίδια ώρα που δολοφονούν το πνεύμα του;
Κι αν επιστραφούν οι αρχαιότητες τι θα γίνει δηλαδή; Θα λειτουργήσουν με έναν μαγικό τρόπο και θα επανελληνιστεί το κράτος και θα ανέβει το συλλογικό επίπεδο;
Αντί να γυρεύουν «χάρες» από τον κάθε Αγγλο (ο οποίος ζητά και βαριά ανταλλάγματα, σύμφωνα με τις φήμες), θα μπορούσαν να κάνουν μια εξαιρετική αρχή επανελλήνισης διδάσκοντας την αρχαία ελληνική στα δημοτικά σχολεία.
Εδώ έχουν επιβάλει να μαθαίνουν τα πιτσιρίκια (από την Ε’ Δημοτικού) ως δεύτερη ξένη γλώσσα, μετά από τα αγγλικά, τα γαλλικά ή τα γερμανικά. Για τα αρχαία ελληνικά δεν υπάρχει χρόνος. Για τη γλώσσα του Αδόλφου Χίτλερ υπάρχει χρόνος στα ελληνικά σχολεία. Για τη γλώσσα του Ομήρου, του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη δεν περισσεύει ούτε δευτερόλεπτο.