Είναι δυνατόν να ζητάμε τα Γλυπτά του Παρθενώνα, που κατά τη άποψη μερικών αδαών ιστορικών και αρχαιολόγων δημιουργήθηκαν πριν από περίπου δυόμισι χιλιετίες; Φυσικά και όχι. Ουδέποτε ζητάμε κάτι που δεν υπήρχε επί του θεσπεσίου καθεστώτος που μας δόξασε στα πέρατα της Γης. Η Ελλάς δεν έχει οντότητα καθώς και ιστορική συνέχεια, αν δεν διαθέτει αυτό το σούπερ σπέσιαλ, το μερακλίδικο καρύκευμα της μεταπολιτευτικής δημοκρατίας. Δεν υπάρχει Ελλάδα πριν από το 1974. Γι’ αυτό και ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε για την «ιδιωτική» κηδεία του βασιλέως Κωνσταντίνου:
«Ο τέως βασιλέας να κηδευτεί ως ιδιώτης και όχι ως τέως αρχηγός κράτους, γιατί πολύ απλά υπήρξε αρχηγός κράτους του Βασιλείου της Ελλάδος, το οποίο δεν υφίσταται πια».
Συνελόντι ειπείν, η Ιστορία μας πρέπει επειγόντως να ξαναγραφεί και να προσαρμοστεί στην πραγματικότητα που έχει στον νου του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Αυτή η πραγματικότητα έχει ως εξής: Η Ελλάδα είναι ό,τι πιο καινούργιο και φρέσκο διαθέτει ο πλανήτης, διότι εκατασκευάσθη εν έτει 1974. Μια δημοκρατία ετών 49 να την πιεις στο ποτήρι και να ξεμεθύσεις όταν το χρέος φτάσει το 1 τρισ. ευρώ.
Και τα γλυπτά, που αναφέρθηκαν προηγουμένως, τα οποία πράγματι βρίσκονται στον Ιερό Λόφο της Ακροπόλεως (ακόμα ένα ολυμπιακό ακίνητο που κατασκευάστηκε σε χρόνο ρεκόρ), εικάζεται ότι φιλοτεχνήθηκαν από τον αείμνηστο Πρόεδρο Δημοκρατίας Φαίδωνα Γκιζίκη. Ο Φαίδων Γκιζίκης (1917-1999) ήταν ανώτατος άρχων και επί χουντάρας Δημητρίου Ιωαννίδη και επί δημοκρατίας – στην πολιτειακή ζώνη του λυκόφωτος από την πλήρη ανυπαρξία στην οποία βρισκόμασταν πριν από το 1974 μέχρι το θεαματικό, μεταπολιτευτικό ντεμπούτο μας στην παγκόσμια σκηνή.
Συμπερασματικά, έπειτα από ενδελεχή έρευνα που πραγματοποίησε το μονομελές επιστημονικό κλιμάκιο της στήλης, η Ελλάς Μητσοτάκη ζητά από τη βρετανική κυβέρνηση τα γλυπτά Γκιζίκη. Επιπλέον, επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός της να ζητήσει τη Νίκη της Σαμοθράκης από τους Γάλλους – ένα υπέροχο άγαλμα, το οποίο σκάλισε η διάσημη γλύπτρια Νίκη Κεραμέως…