Ο τρόπος που εκφέρει τον δημόσιο λόγο του ο Αδωνις Γεωργιάδης δεν είναι το αίτιο της παρακμής του πολιτικού βίου της χώρας αλλά μία από τις σοβαρές συνέπειές της. Ακόμα και κλειστός να είναι ο ήχος στην τηλεόραση, αρκεί να παρατηρήσεις το πρόσωπο του… ελληνολάτρη, πρώην τηλεπωλητή νανογιλέκων και νυν υπουργού Ανάπτυξης για να καταλάβεις ότι κάτι δεν πάει καλά με την περίπτωσή του – και κάτι πηγαίνει ακόμα χειρότερα για το επίπεδο του δημοσίου βίου…
Ο κ. Γεωργιάδης, μεταξύ των άλλων ιδιοτήτων του, διακρίνεται για τις εποχικές καταδρομικές επιχειρήσεις που πραγματοποιεί στους τηλεοπτικούς σταθμούς, εκτοξεύοντας αρλούμπες. Πρόσφατα, σε τηλεοπτικό διάλογο που είχε με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστο Σπίρτζη, αναφέρθηκε στις τιμές των αμνοεριφίων λέγοντας: «Αν εσύ θέλεις να πάρεις Πόρσε, δεν σημαίνει ότι παίρνουν όλοι Πόρσε αυτοκίνητο. […] Παραδοσιακά στο χασάπικο παίρνεις πολύ καλύτερη ποιότητα κρέατος, προφανώς».
Η «δημοκρατία» σχολίασε αυτή την παρέμβαση με τα εξής: «Με δύο φράσεις ο κ. Γεωργιάδης “άδειασε” δύο σημαντικούς κλάδους της αγοράς: τα κρεοπωλεία, υπαινισσόμενος ότι η ποιότητά τους είναι καλή αλλά οι τιμές τους απλησίαστες (όπως τα αυτοκίνητα Πόρσε), και τα σούπερ μάρκετ, τα οποία χωρίς να ονοματίσει “φωτογράφισε” ως πωλούντα κρέατα κατώτερης ποιότητας».
Ο υπουργός που δεν σταματάει να μιλάει με ταχύτητα πολυβόλου προσπάθησε να αποκαταστήσει τις σχέσεις του με τον κλάδο των κρεοπωλών, τα κρέατα των οποίων παραλλήλισε με τις πανάκριβες Πόρσε, ψωνίζοντας από ένα κρεοπωλείο. Ομως οι εντυπώσεις από το σχόλιό του έμειναν και σημαντική μερίδα της κοινής γνώμης θα παρομοίαζε εκείνον όχι με πολιτικό ποιότητας τύπου Πόρσε, αλλά αραμπά σαν το ανατολικογερμανικό Τράμπαντ (ένθετη), για το οποίο κυκλοφορούσε το εξής ανέκδοτο: «Πώς διπλασιάζεις σε πέντε λεπτά την αξία ενός Τράμπαντ; Το φουλάρεις βενζίνη!».
*Σύμφωνα με τη Wikipedia, το Trabant «ήταν ένα μικρό οικονομικό αυτοκίνητο που παρήχθη στο Τσβίκαου της Σαξονίας της πρώην Ανατολικής Γερμανίας και από τον Οκτώβριο του 1990 της ενιαίας Γερμανίας, από την εταιρία VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau (Σαξονική Αυτοκινητοβιομηχανία του Τσβίκαου), από τις 7 Νοεμβρίου 1957 έως τις 30 Απριλίου 1991».