Η Εύα Καϊλή ξαμολήθηκε από τας βελγικάς φυλακάς (επιτέλους!) και άρχισε να δίνει συνεντεύξεις, προσπαθώντας να πείσει την παγκόσμια κοινότητα ότι είναι αθώα – λες και δεν το γνωρίζαμε εξαρχής ότι είναι αθώα, άσπιλη και αμόλυντος.
Είναι αναμφίβολα ορθό να δίνει συνεντεύξεις η κυρία Καϊλή, διότι προσφέρει ωραιότατες ιδέες για συγγραφή σεναρίου ταινίας, τηλεταινίας ή σαπουνόπερας.
Ας διαβάσουμε παρέα τι είπε στη συνέντευξη που παραχώρησε στην ιταλική εφημερίδα «Corriere della Sera» σχετικά με τη βαλιτσούλα που ήταν τίγκα στα ευρώπουλα (600 χιλιαρικάκια δεν τα λες και λίγα):
«Οταν συνέλαβαν τον Φραντσέσκο και του κατέσχεσαν το αυτοκίνητο, σκέφθηκα ότι θα ήταν τροχαίο. Μετά, μου έστειλαν την είδηση ότι και ο Παντσέρι είχε συλληφθεί. Επαθα πανικό.
»Ηξερα ότι στο γραφείο του, που ήταν δωμάτιο στον δεύτερο όροφο του σπιτιού, όπου δεν πάω ποτέ, υπήρχε μια βαλίτσα του Παντσέρι και βρήκα ένα σωρό χρήματα. Δεν καταλάβαινα τι είχε συμβεί, αλλά ήθελα να απομακρύνω από το σπίτι τα χρήματα αυτά, για να τα ξαναδώσω στον Παντσέρι, που νόμιζα ότι ήταν και ο ιδιοκτήτης τους».
Τι συμπεραίνουμε από τα παραπάνω; Προφανώς, την αθωότητα μιας άδολης νοικοκυράς, η οποία γνωρίζει ότι στον δεύτερο όροφο του φτωχικού της φιλοξενείται μια βαλιτσούλα ενός πρώην ευρωβουλευτή, αλλά αγνοεί το περιεχόμενό της – άσε που δεν πήγαινε ποτέ στον δεύτερο όροφο (ίσως να φοβάται τα φαντάσματα που κατοικοεδρεύουν εκεί, τους αρουραίους, ίσως να την πνίγει η μυρωδιά της κλεισούρας και των μετρητών, που αγνοεί ότι βρίσκονται εκεί, αλλά αναδίδουν την οσμή της παντσερείου διαφθοράς).
Πόσο όμορφα τα παραπάνω… Ναι μεν προσφέρονται ως πρώτη ύλη για συγγραφή σεναρίου, αλλά είναι ένα κομμάτι από την καθημερινότητά μας. Σε όλους πρέπει να έχει συμβεί σε κάποια φάση της ζωής τους να έχουν στον δεύτερο όροφο της οικίας τους στις Βρυξέλλες μια βαλίτσα που ανήκει σε πρώην Ιταλό ευρωβουλευτή και ιδρυτή ανθρωπιστικών ΜΚΟ. Επίσης, σε όλους όσοι συνέβη κάτι τέτοιο ουδέποτε πέρασε η ιδέα να ρωτήσουν τον πρώην Ιταλό ευρωβουλευτή για ποιον λόγο αφήνει τη βαλίτσα του σε ξένα σπίτια…