Διαβάζουμε ενοχλημένοι την είδηση ότι «πάτωσαν» οι Ελληνες μαθητές στις διεθνείς εξετάσεις PISA του ΟΟΣΑ για το έτος 2022 και η φιλοκυβερνητική προπαγάνδα προσπαθεί να μεταθέσει τις ευθύνες στον… κορωνοϊό, όχι στις πολιτικές επιλογές της. Η χαϊβανοποίηση του ελληνικού λαού είναι πρόγραμμα εν εξελίξει, που υλοποιείται επιτυχώς από το 1976, οπότε ο Γεώργιος Ράλλης της Ν.Δ. κατήργησε την καθαρεύουσα και το 1982, που ο Λευτέρης Βερυβάκης του ΠΑΣΟΚ κατήργησε το πολυτονικό.
Οι Ελληνες μαθητές πατώνουν σταθερά στις εξετάσεις PISA. Σε κάθε επόμενη εξέταση συγκεντρώνουν ακόμα λιγότερους πόντους σε σχέση με την προηγούμενη. Στις εξετάσεις PISA του 2018 (βλ. εικόνα), οπότε δεν είχαμε κορονοϊό και λοκ ντάουν, πάλι κατακτήσαμε τις πρώτες θέσεις από το… τέλος. Το αυτό και το 2015.
Στην Εκθεση Αποτελεσμάτων του PISA 2015 για την αξιολόγηση των μαθητών στην Ελλάδα, την οποία συνέταξε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και δημοσιοποίησε το 2017, διαβάζουμε ότι και τότε ήμασταν ουραγοί. Οι Ελληνες μαθητές είχαν επιδόσεις πολύ κάτω από τον μέσο όρο και στις Φυσικές Επιστήμες και στα Μαθηματικά και στην Κατανόηση Κειμένου. Καταλαμβάναμε την 32η (σε Φυσικές Επιστήμες και Μαθηματικά) και την 31η θέση στην Κατανόηση Κειμένου. Συγκεκριμένα, η Εκθεση Αποτελεσμάτων ανέφερε:
«Η επίδοση των Ελλήνων μαθητών στις Φυσικές Επιστήμες παρουσιάζει μέσο όρο 455 μονάδες, ενώ ο μέσος όρος για τις χώρες του ΟΟΣΑ είναι 493 μονάδες, διαφορά η οποία είναι στατιστικά σημαντική. Η Ελλάδα κατατάσσεται στην 32η θέση ανάμεσα στις 35 χώρες που ανήκουν στον ΟΟΣΑ.
Η επίδοση των Ελλήνων μαθητών στα Μαθηματικά παρουσιάζει μέσο όρο 454 μονάδες, ενώ ο μέσος όρος για τις χώρες του ΟΟΣΑ είναι 490 μονάδες, διαφορά η οποία είναι στατιστικά σημαντική. Η Ελλάδα κατατάσσεται στην 32η θέση ανάμεσα στις 35 χώρες που ανήκουν στον ΟΟΣΑ.
Η επίδοση των Ελλήνων μαθητών στην Κατανόηση Κειμένου παρουσιάζει μέσο όρο 467 μονάδες, ενώ ο μέσος όρος για τις χώρες του ΟΟΣΑ είναι 493 μονάδες, διαφορά η οποία είναι στατιστικά σημαντική. Η Ελλάδα κατατάσσεται στην 31η θέση ανάμεσα στις 35 χώρες που ανήκουν στον ΟΟΣΑ».
Διαπιστώνουμε, δηλαδή, ότι η διασπορά και η αναπαραγωγή της αμάθειας δεν είναι ατομική, αλλά συλλογική, διακομματική δουλειά. Είναι η μοναδική που κάνουν τέλεια οι εθνοπατριοί και οι εθνομητριές μας.