Μαζί με τα κινητά απαγορεύστε και τους άχρηστους μηδενιστές

Η Παιδεία μας πάσχει από σκοπό και ποιότητα προσωπικού! Πρέπει να εφαρμοστούν πειθαρχία, αξιοκρατία και συμμόρφωση απάντων με τον συνταγματικό σκοπό και τις αξίες του έθνους μας

Must Read

Ποιοι είναι υπεύθυνοι για τα χάλια της Παιδείας, για την άγνοια της ελληνικής γλώσσας από τα παιδιά, για την έλλειψη σεβασμού στη δημόσια περιουσία, για τη βία και τον εκφοβισμό κατά συμμαθητών αλλά και κατά διδασκόντων; Φταίνε δύο. Από την μία η Κεντροδεξιά, που με την ενοχική της στάση και την υποχωρητικότητά της τους το επέτρεψε και, ως φυσικοί αυτουργοί, φταίνε ο αγράμματος εσμός από μηδενιστές δάσκαλους και καθηγητές, οι οποίοι εξόδοις του Ελληνα φορολογουμένου προσπαθούν να μετατρέψουν τα παιδιά του σε γενίτσαρους, ανδράποδα με ροπή προς τη βία, τους βανδαλισμούς, που μισούν τη γη που πατάνε.

Αρκετοί από τους κνίτες, μαοϊκούς, σταλινικούς, τρότσκες, ανάρχια, που γελάγαμε με τις καμένες ανοησίες που λέγανε, πήραν πτυχίο, σε μερικές περιπτώσεις υπό την αρωγή της κομματικής – συνδικαλιστικής ιδιότητας και το «έργο» τους σε καταλήψεις, μπάχαλα και άλλα ξεφτιλίκια. Ετσι όπως κατάντησαν πολλές σχολές, αλωμένες από την αριστερίλα και την κομματοσκυλίαση, αναλόγου φυράματος είναι και τα προϊόντα της. Η τσαλακωμένη απλυσιά συνοδεύεται και από όλα πράγματα. Οι ήρωες δάσκαλοι και καθηγητές της εποχής μου με τις γλίσχρες αμοιβές αλλά ευπρέπεια είχαν την ικανότητα να μας μάθουν το βασικό εργαλείο ελευθερίας, δημοκρατίας, δημιουργίας, την ελληνική γλώσσα, και θα μας φαινόταν αδιανόητο να μετατρέψουμε σε χαβούζα τα ίδια τα σχολεία όπου ζούσαμε πέντε και έξι ώρες την ημέρα ή να επιτρέψουμε σε οποιουσδήποτε να τραμπουκίσουν ομαδικά συμμαθητές μας.

Επίθεση δε, έστω και λεκτική, σε δάσκαλο ή καθηγητή μας ήταν εξωγήινη σκέψη, πέραν του απίθανου. Ο αυτοσεβασμός και ο αλληλοσεβασμός κατεδαφίστηκαν από τη μεταπολιτευτική σταδιακή προώθηση των μηδενιστών στην Παιδεία, που με την πασοκική μετάλλαξη του κράτους το 1981 έγινε κανονική έφοδος που κατέλυσε κάθε έννοια πειθαρχίας. Κανείς δεν ελέγχει κανέναν και εκχυδαΐστηκε όλο το σύστημα, από το νηπιαγωγείο ως τα ΑΕΙ. Ποιοι αντιδρούν και σήμερα στην απαγόρευση της χρήσης των κινητών και στον αυτονόητο, επιτέλους, καταλογισμό στους γονείς, μέσω Εφορίας, όταν αρνούνται να πληρώσουν, των ζημιών που προκαλούν οι κανακάρηδές τους βανδαλίζοντας το σχολείο τους και τον εξοπλισμό του; Οι ένοχοι και ακριβέστερα οι ηθικοί αυτουργοί γι’ αυτές τις συμπεριφορές, οι λύκοι που πληρώνει ο Ελληνας να φυλάνε και ανατρέφουν τα παιδιά του και τα κόμματα του κόκκινου φασισμού, στα οποία ανήκουν.

Η Παιδεία μας δεν πάσχει τόσο από υποδομές; Τι να πούμε εμείς που πήγαμε σε σχολεία χωρίς θέρμανση, με μια μικρή τσιμεντένια αυλή, χωρίς γυμναστήρια, αμφιθέατρα, εργαστήρια; Το 1ο Λύκειο Κορυδαλλού είχε μία μπασκέτα σε μια μικρή για τόσες εκατοντάδες μαθητές αυλή. Δεν προσπαθούσαμε όμως να το κάνουμε κτίριο στη Γάζα, δεν το καταστρέφαμε. Η Παιδεία μας πάσχει από σκοπό και ποιότητα προσωπικού. Τον σκοπό τον περιγράφει το Σύνταγμα, είναι η εθνική, ηθική και θρησκευτική διαπαιδαγώγηση των παιδιών. Λέει και άλλα το Σύνταγμα, που στενεύουν πολύ στις μασχάλες τους μηδενιστές δάσκαλους, καθηγητές και τους ανακυκλωμένους τοιούτους, που παριστάνουν τους φιλελεύθερους.

Τα γράφουν όλα στα παλαιότερα των υποδημάτων τους, αφού δεν αξιολογούνται, δεν απολύεται κανείς, ακόμα κι αν είναι άχρηστος, επίορκος, βλαπτικός για την ανατροφή και τη μόρφωση των παιδιών. Ανθρωποι ανίκανοι να διδάξουν το αντικείμενο για το οποίο προσελήφθησαν, διότι δεν το γνωρίζουν, οι οποίοι επιτίθενται σε αυτούς που μπορούν και προσπαθούν να παράξουν εκπαιδευτικό έργο διότι χαλάνε την πιάτσα. Ενας ικανός και αποτελεσματικός δάσκαλος κάνει τους άχρηστους να φαίνονται πιο άχρηστοι. Και υπάρχουν αρκετοί ικανοί, που αγαπούν τα παιδιά και τη δουλειά τους, οι οποίοι καταπιέζονται, υφίστανται τον εκφοβισμό από τις κλίκες των αγράμματων μηδενιστών τεμπέληδων αλλά και την αδικία, αυτοί οι ικανοί, οι ευόρκως τελούντες τα καθήκοντά τους, να πληρώνονται το ίδιο με κάτι ντενεκέδες που παριστάνουν τους συναδέλφους τους με ένα φραπόγαλο και ένα κινητό στο χέρι, καυλαντίζοντας όλη μέρα και ροκανίζοντας ασκόπως τον χρόνο, μέχρι να πάνε σπίτι τους για να ξεκουραστούν από το τίποτα. Η Παιδεία, πριν διορίσουμε άλλους, έχει ανάγκη να ξεσκαρτάρουμε αυτούς που ήδη υπηρετούν και να εφαρμόσουμε πειθαρχία, αξιοκρατία και συμμόρφωση απάντων με τον συνταγματικό σκοπό και τις αξίες του Ελληνικού Τρόπου. Μαζί με τα κινητά να απαγορεύσουμε τους άχρηστους και ανθέλληνες μηδενιστές στην Παιδεία.

*Δικηγόρος, Πρόεδρος της Νέας Δεξιάς

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Εκτός από γραφική φιγούρα έχεις και χαβαλέ. Μόνο έτσι σε αντιμετωπίζει οτιδήποτε είναι νουνεχές.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Latest News

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Λίμνη Πλαστήρα: Βρέθηκαν σπάνια ευρήματα στον «Βοτανικό Κήπο»

Πρόκειται για μια θέση που είχε αυτονομία στις πρώτες ύλες

More Articles Like This