Ανήκω στην πλέμπα που χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ και όχι στην αριστοκρατία που δεν ξέρει πώς βγάζουν εισιτήρια για το μετρό. Υπάρχουν και οι άλλοι, που ξέρουν μεν, αλλά δεν βγάζουν και μετά παραπονιέται το μετρό ότι έχει ζημιές…
Περιμένω λοιπόν στη στάση και βλέπω στο βάθος του ορίζοντα να πλησιάζει ένα λεωφορείο. Προσπαθώ να διαβάσω τον προορισμό του και το κατορθώνω όταν φτάνει στα 10 μέτρα: «Συγγνώμη, εκτός υπηρεσίας». Είχα την εντύπωση ότι με τεστάριζε οφθαλμίατρος. Σε λίγο, να άλλο ένα. Αυτό δεν έγραφε τίποτα. Πιο καλά. Πού να προβληματίζεσαι τώρα!
Σε άλλο λίγο έρχεται -στην ώρα του, οφείλω να το παραδεχτώ- το λεωφορείο μου, στο εσωτερικό του οποίου διαβάζω δύο εξόχως διαφωτιστικές επιγραφές: «PA GJENSYN», «Skyss.no». Είπα να ρωτήσω τον οδηγό, αλλά το άφησα για άλλη φορά. Τόσο δύσκολο είναι, ύστερα από τόσους μήνες, να ερμηνευτούν αυτά τα περίεργα; Και κάτι ακόμα: σε μεγάλο αριθμό λεωφορείων δεν λειτουργούν τα μηχανήματα ακύρωσης των εισιτηρίων. Μα, καλά, ο κ. Σταϊκούρας και οι υποτακτικοί του δεν μπαίνουν ποτέ τους σε ΜΜΜ; Δεν είναι ντροπή, κ. υπουργέ. Ντροπή είναι να αγνοείτε ορισμένα πράγματα…
Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις!
“Ανήκω στην πλέμπα που χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ και όχι στην αριστοκρατία που δεν ξέρει πώς βγάζουν εισιτήρια για το μετρό”.
Είμαι συνταξιούχος, πληρώνω ενοίκιο, έχω ένα αυτοκινητάκι Aveo του 2006 που με πηγαίνει όποτε χρειαστεί κάπου και δεν χρησιμοποιώ ποτε ΜΜΜ. Το ότι δεν ξέρω να βγάζω εισιτήριο στο Μετρό, με κάνει….αριστοκράτη!!!! Τι λογική είναι αυτή;;;;;
Eπίσης σε ορισμένα λεωφορεία η φωνητική ανάγνωση των στάσεων δεν λειτουργεί, ούτε και η οθόνη αναγραφής του ονόματος της επόμενης στάσης. Αρκετά σοβαρό πρόβλημα, αν ληφθεί υπόψιν ότι η πόλη έχει έναν σημαντικό αριθμό επισκεπτών, ελλήνων και ξένων που θα χρησιμοποιήσει ΜΜΜ και δε γνωρίζει καθόλου τις περιοχές.