Ο Νίκος Φλώρος είναι διεθνούς φήμης γλύπτης, με μια μοναδική τεχνοτροπία. Διευκρινίζω ότι είναι διεθνούς και όχι… ντόπιας φήμης, καθόσον, όπως έλεγε και ο Ευαγγελιστής Λουκάς, «προφήτης εν τη ιδία πατρίδι τιμήν ουκ έχει». Τον Φλώρο λοιπόν τον κάλεσε η UNESCO να παρουσιάσει το δημιούργημά του «Μαρία Κάλλας» και, όταν ολοκληρωθεί το ταξίδι του ανά τον κόσμο, να στεγαστεί στον εκθεσιακό της χώρο στο Παρίσι, μαζί με έργα του Πικάσο, του Ματίς κ.λπ.
Σ’ αυτόν λοιπόν τον μέγα καλλιτέχνη τόσο το Μουσείο της Ακρόπολης όσο και η Εθνική Πινακοθήκη αρνήθηκαν να διαθέσουν χώρο πριν από το… 2030. Και ξαφνικά βρέθηκε χώρος για την… Αννα Παναγιωταρέα. Βέβαια, όχι ακριβώς για τη δημοσιογράφο, αλλά για τον ζωγράφο που τη ζωγράφισε (Παναγιώτης Τέτσης), και όλως τυχαίως τοποθετήθηκε το πορτρέτο της στενής φίλης της υπουργού Πολιτισμού κυρίας Μενδώνη. Υστερα απ’ αυτό, τι μπορούμε να περιμένουμε; Πολλά πράγματα. Το πορτρέτο του κ. Αδωνη, αλλά και του κ. Μητσοτάκη. Το βέβαιον είναι ότι ο Νίκος ο Φλώρος θα ταλαιπωρείται μεταξύ Νέας Υόρκης, Λονδίνου, Τόκιο, Παρισιού και θα τιμάται από την UNESCO σαν τους… αυτοεξόριστους της χούντας…
Ολος ο “καλλιτεχνικος κοσμος” της Ελλαδας απαιτησε σθεναρα να ξανανεβουν τα “βανδαλισμενα” ιεροσυλα εργα με το Χριστο σαν τερας στην αγκαλια της μητερας του και ολες τις αλλες διαταρραγμενες μπουρδες που ξερασε ο αλλος μαζι με εμετο και μας τα φορεσε σαν “εθνικη κληρονομια”. Για το εργο αυτου του τιμημενου απο την Unesco γλυπτη που αφορα στην Παγκοσμια Ελληνιδα Μαρια Κάλλας και τον αποκλισμο του απο την “Εθνικη” Πινακοθηκη, ουτε κιχ διαμαρτυριας δεν ακουστηκε…! Σε λιγο θα μπουν στην Πινακοθηκη ανθρωπινα περιττωματα πανω σε καμβα. Η μοντερνα Τεχνη βεβαιως βεβαιως…!!