Από την Τρίτη 05/01, οι μόνιμοι κάτοικοι του Δήμου Αθηναίων μπορούν, με λίγα μόνο κλικ, να αιτηθούν και να παραλάβουν ηλεκτρονικά την κάρτα στάθμευσής τους.
Έτσι, μετά την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του σύγχρονου ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος κάλυψης των επιχειρησιακών αναγκών της Δημοτικής Αστυνομίας, την ανάπτυξη, δηλαδή, της εφαρμογής για έξυπνες συσκευές αγοράς χρόνου στάθμευσης (MyAthenspass), αλλά και της πλατφόρμας για την ηλεκτρονική υποβολή ενστάσεων, πλέον δίνεται και η δυνατότητα σε χιλιάδες κατοίκους του Δήμου, που δικαιούνται κάρτα μόνιμου κατοίκου σε συγκεκριμένους χώρους ελεγχόμενης στάθμευσης, να την εκδίδουν και να την ανανεώνουν ηλεκτρονικά.
Δύο νέες υπηρεσίες
Αυτό γίνεται σύντομα και εύκολα χάρη στην προσθήκη των δύο νέων υπηρεσιών (για απόκτηση νέας κάρτας ή ανανέωση υφιστάμενης), που ενσωματώνονται στην πλατφόρμα https://eservices.cityofathens.gr/, χωρίς να χρειάζεται, πλέον, να επισκεφτούν την Διεύθυνση της Δημοτικής Αστυνομίας. Η διασύνδεση με την ηλεκτρονική πλατφόρμα γίνεται εύκολα και απλά με χρήση των κωδικών του taxisnet. Όλοι έχουν την δυνατότητα να υποβάλουν την αίτηση που επιθυμούν, να ενημερωθούν ηλεκτρονικά και να λάβουν την κάρτα μόνιμου κατοίκου στο ψηφιακό τους αποθετήριο, απ’ όπου και αν βρίσκονται.
Συνολικά, οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει πλέον ο Δήμος Αθηναίων έχουν φτάσει τις 74 και περισσότεροι από 61.000 πολίτες και επιχειρήσεις συνδέθηκαν με την πλατφόρμα, και τους δόθηκε η δυνατότητα να εξυπηρετηθούν εξ αποστάσεως, υποβάλλοντας την αίτησή τους ηλεκτρονικά, εξοικονομώντας με αυτόν τον τρόπο χρόνο από την αναμονή σε ουρές και άσκοπη ταλαιπωρία.