Ικανοποιημένοι εμφανίζονται κάτοικοι και φορείς περιοχών της Αττικής, όπως το Λαύριο, η Ραφήνα και ο Μαραθώνας στην παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου από τον ΟΑΣΑ σε ιδιωτικούς φορείς, όπως τα ΚΤΕΛ, που προωθεί η κυβέρνηση.
Την ικανοποίηση των κατοίκων της Ραφήνας για την παραχώρηση συγκοινωνιακού έργου από τον ΟΑΣΑ σε ιδιωτικούς φορείς, όπως τα ΚΤΕΛ, εξέφρασε ο δήμαρχος Ραφήνας- Πικερμίου Βαγγέλης Μπουρνούς, τονίζοντας ότι ήταν πάγιο αίτημα του δήμου να ενταχθεί το ΚΤΕΛ στη συγκοινωνιακή ομπρέλα του ΟΑΣΑ, με συχνά δρομολόγια και χρέωση αστικού εισιτήριου.
«Αποτελούσε πάγια θέση του δήμου Ραφήνας Πικερμίου η ένταξη του ΚΤΕΛ στη συγκοινωνιακή ομπρέλα του ΟΑΣΑ» λέει στον Αθήνα 9.84, ο κ. Μπουρνούς, «έτσι ώστε να παρέχει συγκοινωνιακό έργο το ΚΤΕΛ για λογαριασμό του ΟΑΣΑ με χρέωση αστικού εισιτηρίου και με χιλιομετρική αποζημίωση από τον ΟΑΣΑ προς τα ΚΤΕΛ. Επομένως αν οι νέες ρυθμίσεις του νομοσχεδίου κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση είμαστε ευτυχισμένοι ως διοίκηση γιατί θα έχουμε φτηνές, καλύτερες συγκοινωνίες και καλύτερη εξυπηρέτηση κατοίκων και επισκεπτών στο δεύτερο επιβατικό λιμάνι της χώρας».
«Τα δρομολόγια από και προς Αθήνα με το ισχύον καθεστώς, σημειώνει ο κ. Μπουρνούς, γίνονται ανά μισή ώρα ή τρία τέταρτα, με χρέωση κατά 70% μεγαλύτερη του αστικού εισιτηρίου και χωρίς να ισχύει το εισιτήριο για μετεπιβίβαση, που σημαίνει η μετακίνηση ενός ατόμου φτάνει στο ποσό των 4 ευρώ ανά κατεύθυνση. 8 ευρώ για να μετακινηθεί κάποιος προς το κέντρο της Αθήνας και να επιστρέψει στη Ραφήνα είναι μεγάλο κόστος. Οι πολίτες αναγκάζονται να παίρνουν τα αυτοκίνητά τους, επιβαρύνοντας το κέντρο της Αθήνας, το περιβάλλον κλπ.»
Στο ίδιο κλίμα ικανοποίησης και ο δήμαρχος Λαυρεωτικής Δημήτρης Λουκάς, ο οποίος μιλώντας στον Αθήνα 9.84 επεσήμανε ότι αν υλοποιηθεί η ρύθμιση θα είναι πολύ θετικό για όλους, κατοίκους και επισκέπτες της περιοχής μας. Το Λαύριο εξυπηρετείται μόνο από τα ΚΤΕΛ Αττικής με το εισιτήριο για την διαδρομή Αθήνα-Λαύριο να στοιχίζει 5.30 ευρώ.