Μεγάλες αντιδράσεις έχουν προκαλέσει οι συμμετοχές αλλά και ο γενικότερος χαρακτήρας του φετινού διαγωνισμού της Eurovision. Ακόμα και ο αμφιλεγόμενος νικητής του διαγωνισμού, αποκαλύφθηκε ότι προέκυψε από τις επιτροπές και όχι την ψήφο των τηλεθεατών. Οι δε καλλιτεχνικές παρουσίες παρέπεμπαν σε «ταινίες αυστηρώς ακατάλληλες» και όχι στον πολιτιστικό χαρακτήρα του διαγωνισμού.
Εσείς πώς κρίνετε τον φετινό διαγωνισμό της Eurovision;
Αηδια..
Να αιτιολογησει η ελληνικη επιτροπη (ποιοι τη συγκροτουσα; εμαθε κανεις;) με ποιο σκεπτικο εδωσε το 12ρι στην Ελβετια..
Οριστε λοιπον ας τους ψαξει το newsbreak να δουμε τι θα βρει..!
Με το σκεπτικό ότι το Νέμο έχει μια από τις καλύτερες φωνές στο διαγωνισμό και το τραγούδι είναι μοναδικό κι ανεπανάληπτο. Όποιος / όποια / όποιο ξέρει λίγο από μουσική καταλαβαίνει τι εννοώ!
εμενα η απορια μου ειναι γιατι το ισραηλ μετεχει σε ευρωπαικα δρωμενα οταν ανηκει σε αλλη ηπειρο.
Κακώς κάκιστα συμπεριφέρθηκε έτσι η Κα Σατί την στιγμή που μιλούσε η κατά πολύ καλύτερη της Ισραηλινή τραγουδίστρια. Καλό είναι η εξωτερική πολιτική της χώρας να εκφράζεται μέσω των κυβερνήσεων. Πάντα η Eurovision μου προκαλεί αλγινη εντύπωση. Εύχομαι να καταργηθεί. Αρκετά.
Ένα εβραϊκό σιχαμα γιατί το λέω αυτό …γιατί πίσω από κάθε μεγάλη εκδήλωση και επιχειρήσεις είναι οι Εβραίοι μασωνοι που θα ειθελα πολύ να γινόντουσαν σαπ…..
Χειρότερο δεν υπαρχει
Το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας είναι κατευθυνόμενο και συμφωνημένο εκ των προτέρων που σημαίνει ότι δεν βγαίνει πρώτο το καλύτερο (επιπλέον η αποπομπή της Ολλανδίας είναι απαράδεκτη και πρωτοφανής στα χρονικά της Eurovision)το δε ακαταλαβηστικο και”ανήθικο” είναι πως η Ουκρανία και το Ισραήλ επιτρέπεται να συμμετάσχουν όταν συμπατριώτες τους δίνουν τη ζωή τους στα πεδία των μαχών!
Τι να πω!!! ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΕΣ ΜΕ φιόγκους να διοικούν τον πλανήτη…Ε ποτέ!!!
Αηδια
Ώπα ,τί έγινε;; Δεν έχουμε εδώ σχολιαστές υπέρμαχους της διαφορετικότητας και των δικαιωμάτων του ατόμου( sic) ;;;
Εξαντλήθηκαν οι αληλλέγγυοι ,προοδευτικοί σε άλλα άρθρα …
Λέμε ξεκάθαρα ΟΧΙ στο πανηγύρι της ανωμαλίας ,των κίναιδων και των παιδεραστών ,των δήθεν τάχα ” υπερήφανων” ,ψυχικά ασθενών και πλανεμένων ….
Η διαπλοκή πολλαπλών μορφών διακρίσεων απαντάται στη βιβλιογραφία ως μελέτη της διαπλοκής ταυτοτικών χαρακτηριστικών (intersectionality ή «διαθεματικότητα»), η οποία επιχειρεί να σκιαγραφήσει την καταπίεση ως πολυδιάστατο κοινωνικό φαινόμενο.
Η θεωρία της διαπλοκής ταυτοτικών χαρακτηριστικών υποστηρίζει ότι οι εκφάνσεις της καταπίεσης σε μια κοινωνία (όπως ο ρατσισμός, ο σεξισμός, η ομοφοβία, η τρανσφοβία κ.λπ.) δεν λειτουργούν ανεξάρτητα αλλά αλληλοσυνδέονται και διαμορφώνονται συνεχώς η μια βάσει της άλλης.
Η κατανόηση της διαπλοκής αυτής είναι σημαντική, καθώς μας δείχνει γιατί ενδεχομένως να μην αρκεί μόνο η καταπολέμηση του ρατσισμού.
Αντιθέτως, πρέπει να αγωνιστούμε εναντίον όλων των μορφών καταπίεσης στην κοινωνία.
Ο ρατσισμός είναι η άποψη ότι τα μέλη κάθε φυλής διαθέτουν χαρακτηριστικά ή ικανότητες που αποδίδονται αποκλειστικά στη συγκεκριμένη φυλή, μια πεποίθηση που συντελεί στη λανθασμένη ιεράρχηση των φυλών, θεωρώντας κάποιες «κατώτερες» και κάποιες «ανώτερες» σε σχέση με τις άλλες. Με αυτόν τον τρόπο, ο ρατσισμός λειτουργεί ως θεσμική εξουσία που ευνοεί τη λευκή φυλή.
Η πατριαρχία δημιουργεί μια παρόμοια θεσμική εξουσία. Ωστόσο, σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι η φυλή αλλά το φύλο που μετατρέπεται σε εργαλείο καταπίεσης – δημιουργώντας την επονομαζόμενη «ανωτερότητα του ανδρικού φύλου».
Τόσο ο φεμινισμός όσο και ο αντιρατσισμός μάχονται για την κατάργηση των άδικων προνομίων που δημιουργούνται μέσα από τις εξουσιαστικές δομές της κοινωνίας.
Τούτων δοθέντων, μια χαρά μάχονται οι καλλιτέχνες στη Eurovision υπέρ της διαφορετικότητας!
Δώσε μας και την βιβλιογραφία ,Φάνη…
Να ξεστραβωθούμε..
Πρώτα όμως να ξεσηκωθούμε ενάντια λόγου χάρη στην εργασιακή καταπίεση ,λέω εγώ τώρα,και ας ακολουθήσουν τα υπόλοιπα ….
Τελικά γουστάρω που είμαι ρατσιστής ….!!!
Αφού “γουστάρεις να είσαι ρατσιστής” (συ είπας!) δεν τη χρειάζεσαι τη βιβλιογραφία …
Αισχος
Όπως πάντα ένα θέαμα….. ξεπεσμό για διαγωνισμός τραγουδιού η Ευρώπη σε φαντακτερη παρακμή
Η επικράτηση των ανήθικψν και κομπλεξικών σε όλο της το μεγαλείο
Γνωρίζαμε μέχρι σήμερα ότι πισω από το δήθεν πολιτισμικο προσωπειο της, στην πραγματικοτητα κρύβεται καθαρά ένα πολιτικο πρόσωπο. Ε, σήμερα και με ότι μεσολάβησε από την τελευταία διοργάνωση, οι μάσκες ξεκάθαρα έπεσαν. Τώρα ξεκάθαρα μας λένε, άπαξ κι έχω χρήματα κι εξουσία (Ισραήλ με λένε) μου επιτρέπεται χαλαρά να προχωρώ σε γενοκτονία (Παλαιστίνη είναι η παθουσα), κι οποίος άλλος λέει το αντίθετο, να βγάλει τον σκασμό. Και φυσικά πρώτη και καλύτερη που που υπηρετεί το Αφήγημα, είναι η Γιουροβίζιον.
Φίλε αυτή είναι πολιτική άποψη. Θα έπρεπε να τη γράψεις αλλού. Εδώ σε ρωτάνε να απαντήσεις για την ποιότητα των τραγουδιών της Eurovision.