Να… ρεφάρουν έστω και «στο παρά πέντε» επιθυμούν οι παράγοντες του Τουρισμού της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής, ενώνοντας τις δυνάμεις τους στη φιλοξενία 40 εκπροσώπων των μεγάλων tour operators της Γερμανίας.
Οι εν λόγω εκπρόσωποι θα πάρουν μια… γερή γεύση από την περίφημη ελληνική φιλοξενία, στο πλαίσιο του «FVW workshop Greece 2020» που διοργανώνεται από 15 έως 20 Σεπτεμβρίου 2020 σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική, με στόχο τη βαθύτερη γνωριμία και ενημέρωση για τους προορισμούς, τις τουριστικές υποδομές, καθώς και τις εμπειρίες που μπορούν αυτές να προσφέρουν στους επισκέπτες τους.
Σύμφωνα με την πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και αντιπεριφερειάρχη, Βούλα Πατουλίδου, πρόκειται για μια δυναμική προσπάθεια επανεκκίνησης, καθώς το βλέμμα είναι, πλέον, στραμμένο «στην επόμενη ημέρα και ο στόχος να μην χαθεί ό,τι έχει κατακτηθεί με κόπο». «Οι Γερμανοί τουρίστες είναι μεταξύ των τριών πρώτων εθνικοτήτων σε διανυκτερεύσεις στην Κεντρική Μακεδονία», ανέφερε η κ. Πατουλίδου, τονίζοντας πως «στη Θεσσαλονίκη παρουσίαζαν αυξητική τάση κάθε χρόνο».
Όπως επεσήμανε η εκπρόσωπος του FVW στην Ελλάδα, Άντα Καραγιάννη, η δράση αυτή διοργανώνεται από το μεγαλύτερο media τουρισμού στη Γερμανία που φέρνει κοντά τον προορισμό με decision makers, έχοντας ένα σημαντικό δίκτυο διανομής με tour operators και retailers, ενώ βρίσκεται σε επαφή με 10.000 ταξιδιωτικά πρακτορεία.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ, η εν λόγω δράση είναι αποτέλεσμα συνεργασίας και χορηγιών και είναι η πρώτη φορά που το συγκεκριμένο workshop διοργανώνεται στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, όπως επεσήμανε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής και του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος. Αντίστοιχες διοργανώσεις έχουν γίνει στην Κρήτη, τη Ρόδο, την Κω και την Αθήνα.
Ζήτημα εθνικής διάστασης
«Η κρίση στον τουρισμό είναι ένα ζήτημα εθνικής διάστασης και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπιστεί», είπε η αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, Μαρία Καραγιάννη, τονίζοντας ότι «τα νέα δεδομένα μπορούν να αξιοποιηθούν για την επανατοποθέτηση της Θεσσαλονίκης στην τουριστική αγορά και όχι ως δικαιολογία αδράνειας ή αποτυχίας» .
Στο πρόγραμμα φιλοξενίας, η Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική θα παρουσιάσουν την οργανωμένη φιλοξενία, θεματικές προτάσεις διακοπών, το πολιτιστικό profile, τον τουρισμό συνεδρίων και mice, τη γαστρονομία, τη φύση και αλλαγή τοπίου, τις ξενοδοχειακές υποδομές, την ετοιμότητα και προσαρμογή στα νέα δεδομένα και την ελκυστικότητα σε διαφορετικά τμήματα της αγοράς.
Η αποστολή οργανώνεται από το FVW και περιλαμβάνει: ομιλητές, ειδικούς του τουρισμού, εκπροσώπους των μεγάλων tour operators της Γερμανίας, τουριστικούς πράκτορες και τη συντακτική ομάδα από το FVW. Το workshop συντονίζει ο αρχισυντάκτης του FVW, Klaus Hildebrand.