Κάθε έλεγχο φαίνεται πως έχει χάσει η κυβέρνηση στο ζήτημα της λειτουργίας των σχολείων εν μέσω της πανδημίας.
Από την αρχή της ιδιαίτερης φετινής σχολικής χρονιάς, περισσότερες από 200 σχολικές μονάδες στην επικράτεια έχουν βάλει λουκέτο εξαιτίας των καταλήψεων που έχουν αρχίσει οι μαθητές αντιδρώντας στη χρήση της μάσκας και στα ελλιπή μέτρα που θεωρούν ότι έχουν ληφθεί για τη διαχείριση του ιού.
Μάλιστα, κάποια υπό κατάληψη σχολεία μετατρέπονται σε πεδία μάχης, καθώς σημειώνονται συμπλοκές, ενώ σε άλλα οι καταληψίες τα κάνουν γυαλιά καρφιά.
Ένα από τα «παρατράγουδα» συνέβη το βράδυ της Πέμπτης στο 1ο ΕΠΑΛ Χαλκίδας, όταν καταληψίες άρχισαν να σπάνε καρέκλες και να πετούν μεταξύ τους διάφορα αντικείμενα. Μάλιστα, για να ηρεμήσουν τα πνεύματα, χρειάστηκε η επέμβαση των ανδρών της ΟΠΚΕ!
Την ίδια στιγμή, το 2ο ΕΠΑ.Λ. της Καλαμάτας θυμίζει βομβαρδισμένο τοπίο. Σύμφωνα με τη διευθύντρια Ελένη Θεωδορακάκου, κάποιοι κουκουλοφόροι μπαίνουν το βράδυ στο σχολείο, κλείνουν με διάφορα αντικείμενα την είσοδο και δρουν ανεξέλεγκτα στον χώρο. Όπως είπε, μέχρι στιγμής έχουν καταστραφεί 100 καρέκλες, 50 θρανία και τζαμαρίες, ξηλώθηκαν ακόμα και πόρτες, εξαφανίστηκαν ολόκληρα παράθυρα αλουμινίου, ενώ έχει καταστραφεί ένα εργαστήριο και έχουν κλαπεί τρεις υπολογιστές.
Σε πεδίο μάχης μετατράπηκε ο χώρος έξω από το 5ο Γυμνάσιο Αλίμου, όταν γονείς που προσπάθησαν να βγάλουν τα οδοφράγματα που είχαν στηθεί στην είσοδο του σχολείου αντιμετώπισαν την αντίσταση των μαθητών. Μάλιστα, οι τελευταίοι κατήγγειλαν ότι οι γονείς άσκησαν βία, με αποτέλεσμα μια μαθήτρια να καταλήξει στο νοσοκομείο με χτύπημα στη μέση και άλλη μία να κάνει ράμματα στο πόδι!
Πάντως, τη στιγμή που οι καταλήψεις στα σχολεία παίρνουν ανεξέλεγκτες διαστάσεις χωρίς να τηρούνται όπως πρέπει τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό, η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη εκτίμησε ακόμη μία φορά μέσα στην ίδια εβδομάδα ότι το φαινόμενο θα ατονήσει! Τουλάχιστον, παραδέχτηκε ότι κάποια από τα αιτήματα των μαθητών, όπως το «σπάσιμο» των τμημάτων, δεν μπορούν να ικανοποιηθούν λόγω έλλειψης αιθουσών.