Με ποσά συνολικού ύψους των 81.527,67 ευρώ αποζημιώθηκαν μέλη του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) από επιχειρήσεις «που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα» στη Μακεδονία, σύμφωνα με σημερινή του ανακοίνωση.
Ειδικότερα, τα παράπονα/καταγγελίες και τα ερωτήματα που δέχθηκε το ΚΕΠΚΑ κατά το πρώτο οκτάμηνο του 2020 ανήλθαν σε 1.179, από τα οποία τα 333 αφορούσαν καταγγελίες, τα 678 παράπονα και τα 168 ερωτήματα καταναλωτών.
Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι στα παραπάνω ποσά που ωφελήθηκαν οι καταναλωτές από τη μεσολάβηση του ΚΕΠΚΑ, δεν συμπεριλαμβάνονται εκείνα από τα οποία απαλλάχτηκαν οι υπερχρεωμένοι καταναλωτές-μέλη του Κέντρου με αποφάσεις Ειρηνοδικείων, ούτε και «τα χρήματα, που γλιτώνουν, κάθε χρόνο, οι καταναλωτές, από το χαράτσι της Χαλκιδικής, που υπολογίζονται, σε 3 εκατ. ευρώ ετησίως».
Μεταξύ άλλων, από τις ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων οι πολίτες που προσέφυγαν για μεσολάβηση στο ΚΕΠΚΑ ωφελήθηκαν με το ποσό των 66.415,50 ευρώ, από επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών με 5.107,71 ευρώ και από αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων με 3.686,76 ευρώ.
Κάλεσμα στους καταναλωτές
Παράλληλα, με την μεσολάβηση του ΚΕΠΚΑ πολίτες αποζημιώθηκαν με το ποσό των 3.579,81 ευρώ από τουριστικές υπηρεσίες, με 1.330,89 ευρώ από ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, με 1.197,00 ευρώ από αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, με 235,23 ευρώ από λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και με 210 ευρώ από παρόχους φυσικού αερίου.
Στην ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ απευθύνει εκ νέου κάλεσμα στους καταναλωτές «να γίνουν μέλη στο Κέντρο, να στηρίξουν την ύπαρξη και τη λειτουργία του, ώστε να μπορούν να απευθύνονται σε αυτό και να δικαιώνονται, όχι μόνον όταν έχουν κάποιο πρόβλημα».
(πηγή: ΑΠΕ)