Δεκάδες καταγγελίες καταναλωτών οδήγησαν στην επιβολή γερού προστίμου σε ινστιτούτο αισθητικής, ύψους 300.000 ευρώ!
Ειδικότερα, το πρόστιμο επιβλήθηκε στην επιχείρηση «COSMEDICAL ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.» από τη γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, μετά τη διερεύνηση των καταγγελιών σε βάρος της επιχείρησης.
Οι καταγγελίες αφορούσαν κυρίως τις παραπλανητικές και επιθετικές εμπορικές πρακτικές που υιοθέτησε η επιχείρηση κατά το χρονικό διάστημα της διετούς λειτουργίας της, καθώς και τις παραλείψεις που είχε τόσο κατά τη διαφήμιση των υπηρεσιών της μέσω, κυρίως, δημοφιλών τηλεοπτικών εκπομπών, όσο και κατά την παροχή υπηρεσιών στην έδρα της.
Επιπλέον, η επιχείρηση παρέλειψε να παραδώσει στους πελάτες της αντίγραφο της σύμβασης παροχής υπηρεσιών καθώς και το έντυπο αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, εισέπραξε προκαταβολικά το συμφωνηθέν τίμημα των παρεχόμενων υπηρεσιών και δεν επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά για τις μη παρασχεθείσες υπηρεσίες σε περιπτώσεις συμβάσεων από τις οποίες οι συμβαλλόμενοι υπαναχώρησαν.
Ποσό προκαταβολής
Το υπουργείο ενημερώνει τους καταναλωτές που θέλουν να λάβουν υπηρεσίες από ινστιτούτα αισθητικής, ότι, σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία, το ποσό της προκαταβολής που καταβάλουν στις επιχειρήσεις πριν αρχίσει η εκτέλεση της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένης και της τυχόν εγγραφής, δεν πρέπει να υπερβαίνει το 2,5% του συμφωνηθέντος συνολικού τιμήματος.
Επίσης, οι καταναλωτές που έχουν λάβει υπηρεσίες, αλλά κατόπιν προέβησαν σε υπαναχώρηση ή καταγγελία της σύμβασης, υποχρεούνται να καταβάλουν μόνο το κόστος των υπηρεσιών που αποδεδειγμένα τους παρασχέθηκαν.