Για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα υπάρχουν δεκάδες αναφορές εκπαιδευτικών και μαθητών που δεν μπορούν να συνδεθούν στην πλατφόρμα της Webex για την τηλεκπαίδευση.
Μετά το μεγαλοπρεπέστατο φιάσκο της Δευτέρας, για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα συνεχίζονται τα προβλήματα για την τηλεκπαίδευση. Το πρόβλημα σήμερα εστιάζεται κυρίως στην περιφέρεια με δυσλειτουργίες σε Κρήτη, Ρόδο, Κέρκυρα, Καρδίτσα, Δράμα, αλλά και άλλες πολλές περιοχές.
Στο μεταξύ, ο χάρτης προβλημάτων του webex σήμερα, δείχνει ότι το σύστημα εμφανίζει προβλήματα ιδίως στην Ελλάδα κι όχι σε άλλες χώρες όπως χτες, που ήταν και η δικαιολογία του Υπουργείου Παιδείας.
Συγκεκριμένα, υπάρχει αδυναμία σύνδεσης με την πλατφόρμα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (για να γίνουν μαθήματα στο webex, πρέπει προηγουμένως το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο να ταυτοποιήσει τον κάθε χρήστη ώστε να του επιτραπεί η είσοδος στην υπηρεσία. Για να γίνει είσοδος στην Τηλεδιάσκεψη WebEx πρέπει οι χρήστες να συνδεθούν στην κεντρική υπηρεσία πιστοποίησης (SSO) με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που διαθέτουν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Το σύστημα όμως… κράσαρε και δεν ταυτοποιεί όλους τους χρήστες).
Η Γ.Γ του υπ. Παιδείας δήλωσε νωρίτερα στην ΕΡΤ πως τα προβλήματα ξεπεράστηκαν, ενώ εντός της ημέρας θα αποσταλούν νέοι σύνδεσμοι και κωδικοί στους εκπαιδευτικούς.
Όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό, διαμορφώνεται έντονη ανησυχία σε εκπαιδευτικούς και γονείς για τη δυνατότητα των σχολικών μονάδων να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και να συνεχίσουν απρόσκοπτα με την κάλυψη νέας ύλης, όταν από τις πρώτες ημέρες του Νοεμβρίου η πλατφόρμα διδασκαλίας βγαίνει… off.
«Η νέα ύλη που διδάσκεται με τηλεκπαίδευση θα πρέπει να επαναδιδαχθεί στη φυσική τάξη»
«Οι τεχνικές ελλείψεις και η δυσκολία σύνδεσης όλων των μαθητών στο διαδίκτυο δημιουργεί σοβαρό ζήτημα ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση, επομένως, η νέα ύλη που διδάσκεται με τηλεκπαίδευση θα πρέπει να επαναδιδαχθεί στη φυσική τάξη», δήλωσε ο γ.γ της ΟΛΜΕ Βαγγέλης Μπουντουλούλης στην ΕΡΤ.
Επιπλέον, τόνισε πως οι απουσίες δεν θα πρέπει να μετράνε, στην περίπτωση που μαθητές αντιμετωπίζουν ελλείψεις και τεχνικά προβλήματα.
Ο Β. Μπουντουλούλης αναφέρθηκε στη σύμβαση του υπ. Παιδείας με τη Cisco με αφορμή το φιάσκο της Δευτέρας, τονίζοντας πως τα τηλε-μαθήματα διενεργούνται αποκλειστικά μέσω της πλατφόρμας Webex της συγκεκριμένης εταιρίας, ενώ κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown υπήρχαν και άλλες διαθέσιμες επιλογές.
Τέλος, κατηγόρησε την ηγεσία του υπ. Παιδείας για αδράνεια, καθώς το διάστημα των 6 μηνών που μεσολάβησε δεν αξιοποιήθηκε για την καλύτερη οργάνωση και προετοιμασία των δομών τηλεκπαίδευσης. «Τι έκανε το υπουργείο για την επιμόρφωση και την καταγραφή των προβλημάτων και των ελλείψεων», διερωτήθηκε.
με στοιχεία από alfavita.gr