«Πόλεμος» 5 αστέρων κυβέρνησης-ξενοδόχων με αφορμή την πρόσκληση του Hilton σε ρεβεγιόν

Μετά το σάλο που προκλήθηκε, η διαφήμιση εξαφανίστηκε από το site του ξενοδοχείου

Must Read

Έντονες αντιδράσεις προκάλεσε στον κλάδο της εστίασης μια διαφήμιση του ξενοδοχείου Hilton (η οποία στη συνέχεια… «εξαφανίστηκε»), για εορταστικό ρεβεγιόν τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, εν μέσω καθολικού lockdown! Τι ανακοίνωσε το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την απαγόρευση λειτουργίας των εστιατορίων των ξενοδοχείων, πως αντέδρασε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων.

Η προσφορά που ανέβασε στο site του το εμβληματικό ξενοδοχείο της Αθήνας, περιλάμβανε διαμονή και γεύμα στο πολυτελές εστιατόριό του για όλη την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς!

«Από τις 18 Δεκεμβρίου, το Galaxy (σ.σ.: το εστιατόριο του ξενοδοχείου) θα είναι ανοιχτό από τη 1 το μεσημέρι έως τις 10 το βράδυ και θα σερβίρει μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο στους διαμένοντες στο ξενοδοχείο. Επιλέξτε ορεκτικό, κυρίως πιάτο και επιδόρπιο από το υπέροχο μενού που επιμελήθηκε ο executive chef Κώστας Αθανασίου και αφεθείτε στην περιποίηση και τη φιλοξενία που θα σας προσφέρει το έμπειρο προσωπικό ακολουθώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλειά σας», ανέφερε η ανάρτηση, την ώρα που χιλιάδες επαγγελματίες του χώρου της εστίασης στενάζουν υπό το βάρος των μέτρων της κυβέρνησης που τους ανάγκασε να κλείσουν τις επιχειρήσεις τους.

«Την Παραμονή και ανήμερα τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, το ξενοδοχείο θα προσφέρει εορταστικό μενού στους διαμένοντες του ξενοδοχείου με επιπλέον χρέωση», τονιζόταν σε άλλο σημείο της ανάρτησης, με το ξενοδοχείο να καλεί τους πελάτες του να κλείσουν διαμονή και να απολαύσουν το εορταστικό γεύμα με έναν καθ’ όλα νόμιμο τρόπο.

  • Δείτε την… εξαφανισμένη ανάρτηση:

Μετά το σάλο που προκλήθηκε, η προσφορά κατέβηκε από το site του ξενοδοχείου, με το περιεχόμενο που υπήρχε πριν να έχει αφαιρεθεί και τη σελίδα να εμφανίζει στους χρήστες ένδειξη λάθους.

ΓΓ Εμπορίου: Κάλεσε τους καταναλωτές να προχωρήσουν σε καταγγελίες

Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου υπουργείου Ανάπτυξης, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, τόνισε ότι στην ΚΥΑ αναφέρεται ρητά ότι απαγορεύονται τέτοιου τύπου εκδηλώσεις και συναθροίσεις στα ξενοδοχεία και ότι η εστίαση μέσα σε αυτά έχει παραμείνει ανοιχτή για να εξυπηρετηθούν οι διαμένοντες. Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι «δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψουμε να γίνονται ρεβεγιόν στα ξενοδοχεία» και κάλεσε τους καταναλωτές να προχωρήσουν σε καταγγελίες στην τηλεφωνική γραμμή 1520, προκειμένου να προχωρήσουν οι αρμόδιες υπηρεσίες στους απαραίτητους ελέγχους.

Πληροφορίες τηλεθεατών, αλλά και του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατορικών και Συναφών Επαγγελμάτων, Γιώργου Καββαθά, ανέφεραν ότι έχουν ήδη γίνει καταγγελίες, σύμφωνα με τις οποίες ξενοδοχείο ετοιμάζει ρεβεγιόν με μπουφέ για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Υπουργείο Ανάπτυξης: Δεν θα λειτουργήσουν τα εστιατόρια των ξενοδοχείων παραμονή και ανήμερα Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά

Η ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων με επίσημη ανακοίνωσή της την Τετάρτη και αφού είχαν προηγηθεί οι διευκρινίσεις του Π. Σταμπουλίδη, ενημερώνει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και το καταναλωτικό κοινό, ότι τα εστιατόρια των ξενοδοχείων κατά την παραμονή και ανήμερα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, δεν θα λειτουργήσουν.

Θα επιτρέπεται μόνον στους διαμένοντες η υπηρεσία σερβιρίσματος στο δωμάτιο (room service). Εντός των προσεχών ημερών, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, θα εκδοθεί σχετική κοινή υπουργική απόφαση.

ΠΟΞ: «Τα εστιατόρια δεν είναι δυνατόν να κλείσουν όσο τα ξενοδοχεία παραμένουν ανοικτά»

«Τα εστιατόρια των ξενοδοχείων λειτουργούν νόμιμα μόνο για την εξυπηρέτηση των διαμενόντων σε αυτά και με συγκεκριμένους αυστηρούς όρους και κανόνες, τους οποίους απαρέγκλιτα οφείλουν να τηρούν και τους τηρούν». Αυτό σημειώνει σε ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων υπογραμμίζοντας, μεταξύ άλλων, ότι τα εστιατόρια δεν είναι δυνατόν να κλείσουν όσο τα ξενοδοχεία παραμένουν ανοικτά και σε λειτουργία, καθώς οι πελάτες που διαμένουν σε αυτά, πρέπει να εξυπηρετηθούν.

«Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις από την αρχή της πανδημίας τήρησαν και συνεχίζουν να τηρούν πιστά τα ιδιαίτερα αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα που έχουν προβλεφθεί για αυτές και αποδείχθηκαν από τους πλέον υγειονομικά ασφαλείς χώρους», σημειώνει στην ανακοίνωση της η ΠΟΞ και υπογραμμίζει: «Η επιβράβευση-τιμωρία για την ανωτέρω προσπάθεια μας ήταν, εν μέσω lockdown, να παραμείνουν τα ξενοδοχεία μας ανοικτά – κλειστά στην ουσία, χωρίς έσοδα και εκτός των πρόσθετων μέτρων στήριξης που προβλέφθηκαν για τις κλειστές επιχειρήσεις. Τώρα φτάσαμε στο σημείο να κατηγορούμαστε διότι οι επιχειρήσεις μας ίσως να έχουν πελάτες – διαμένοντες, επειδή δεν έχουν διακόψει μόνες τους τη λειτουργία τους».

Η ΠΟΞ, τέλος, καλεί τις αρμόδιες αρχές να αποφασίσουν επιτέλους, όπως αναφέρει, «αν θέλουν να δεχόμαστε πελάτες μόνο για ύπνο, διότι και αυτόν τον έχουμε χάσει όλο το τελευταίο χρονικό διάστημα».

«Πάντως ξενοδοχεία τα οποία δεν θα επιτραπεί να δέχονται πελάτες, δεν μπορούν να παραμείνουν ανοικτά, ούτε για αστείο», αναφέρει χαρακτηριστικά η ΠΟΞ στην ανακοίνωση της.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

spot_img

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This