Ζήσαμε το «click away» και τώρα ήρθε η σειρά του «click inside», ή «click in shop», ή «παράδοση εντός», όπως λογικά θα παρέμβει να μας πει ξανά σύντομα ο Γιώργος Μπαμπινιώτης, έτσι ώστε να μας επαναφέρει στην τάξη…
Ένα βήμα πιο κοντά στις πιο… νορμάλ αγορές φαίνεται ότι θα βρεθούμε, καθώς μαζί με το click away έρχεται τώρα και το click in shop, όπως το ονομάζει το OPEN, δηλαδή τα ψώνια μέσα στο κατάστημα και με δυνατότητα δοκιμής, κατόπιν όμως ραντεβού.
Στόχος είναι να μη χαθεί και η εκπτωτική περίοδος που έρχεται στα μέσα Ιανουαρίου.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ πάντως, το επόμενο βήμα θα λέγεται click inside, το οποίο, θα δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να παραλαμβάνει από το ταμείο τα προϊόντα που έχει παραγγείλει είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά.
Παράλληλα, θα έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει τα είδη ένδυσης και υπόδησης, ώστε να αποφεύγεται η ταλαιπωρία της επιστροφής προϊόντων.
Παραμένει, πάντως, η υποχρέωση του καταναλωτή να κλείσει ραντεβού για την παραλαβή της παραγγελίας του και ξεκαθαρίζεται ότι δεν θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής επιπλέον προϊόντων από τα ράφια, εφόσον αυτά δεν περιλαμβάνονται στην παραγγελία.