Κοροϊδία δίχως τέλος για τους κατοίκους των περιοχών που σάρωσε η «Μήδεια», καθώς δεν φτάνει που έμειναν για πολλές ημέρες χωρίς ρεύμα, τους ήρθαν και «φουσκωμένοι» οι λογαριασμοί τηλεφωνίας, επειδή προσπαθούσαν να καλέσουν στο πενταψήφιο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ, για να δηλώσουν τις διακοπές ηλεκτροδότησης!
Χιλιάδες καταναλωτές πήραν στα χέρια τους λογαριασμούς σταθερής και κινητής τηλεφωνίας και καλούνται να πληρώσουν υπέρογκα ποσά για τις κλήσεις τους στο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ. «Μας είχαν σε αναμονή και δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα. Παρόλα αυτά οι χρεώσεις προχωρούσαν κανονικά και δεν θεωρώ ότι ανταποκρίνονταν και στην κανονική τιμολόγηση», σημείωσε ένας από τους καταγγέλλοντες, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Open, που αποκάλυψε το θέμα.
Οι πολίτες καλούσαν τον ΔΕΔΔΗΕ για να μάθουν τι συμβαίνει και βρίσκονταν σε αναμονή ακόμα και μισή ώρα. Oλη αυτή την ώρα, όμως, χρεώνονταν. Μετά την αποκάλυψη, ο ΔΕΔΔΗΕ προσπάθησε να τα «μαζέψει», ανακοινώνοντας ότι όλοι οι πολίτες που κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας (14 έως 21 Φεβρουαρίου) αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, με αποτέλεσμα να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, δεν θα επιβαρυνθούν με τη χρέωση για αυτές τις κλήσεις.
Δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση
Ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους θα καλύψει το ποσό που χρεώθηκαν οι πολίτες για κλήσεις στους δύο αριθμούς για αυτό το διάστημα σε όλες τις πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές, πανελλαδικά. Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα πιστώσουν τους πολίτες που χρεώθηκαν για τις κλήσεις αυτές, ενώ ο ΔΕΔΔΗΕ ολοκληρώνει σύντομα σχετικό διαγωνισμό για τη δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών πανελλαδικά με νέα τηλεφωνική γραμμή, που θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα.