Το πρώτο βήμα για την επέκταση του μετρό από την Κατεχάκη κατά μήκος της λεωφόρου Κηφισίας αποτελεί γεγονός.
Όπως υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, έχουν ολοκληρωθεί οι τοπογραφικές και γεωτεχνικές μελέτες για τη γραμμή που θα περνά από το Φάρο Φιλοθέης, το Χαλάνδρι, το Ολυμπιακό Στάδιο στο Μαρούσι και θα φτάνει στην Πεύκη. Το δεύτερο στάδιο είναι να γίνουν οι προωθημένες αναγνωριστικές μελέτες και να βρεθεί χρηματοδότηση.
Μιλώντας σε διαδικτυακή συζήτηση, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε ειδικότερα στη γραμμή 4 του μετρό, που επιτέλους «ξεμπλόκαρε», με τις πρόδρομες εργασίες να αρχίζουν εντός του 2021. Πρόσθεσε ότι το επόμενο βήμα είναι η επέκταση της γραμμής 4 από το άλσος Βεΐκου μέχρι τα Πευκάκια, ώστε να ενώνεται με τη γραμμή 1 του ΗΣΑΠ. Ο υπουργός ανέλυσε και τον σχεδιασμό για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης, που θα συνδέει την Αττική Οδό με την εθνική οδό.
Δεν θα υπάρχουν διόδια
Υπογράμμισε ότι το έργο αυτό θα δημοπρατηθεί εντός του 2021 και δεν θα υπάρχουν διόδια, καθώς δεν θα ενταχθεί στην Αττική Οδό, αλλά θα είναι ένα ξεχωριστό δημόσιο έργο, που θα προταθεί για χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ενωση. Τόνισε ακόμα ότι σε αυτή τη φάση δεν πρόκειται να μπουν διόδια στον κόμβο της Βαρυμπόμπης επί της εθνικής οδού.