Στην ακινητοποίηση του οχήματός του προέβη οδηγός λεωφορείου του ΟΑΣΘ τη Δευτέρα, όταν διαπίστωσε ότι η πληρότητά του ξεπερνούσε το 65%.
Ειδικότερα, ο οδηγός ενημέρωσε τον επόπτη βάρδιας και ακινητοποίησε το λεωφορείο στη στάση «Λευκός Πύργος», περιμένοντας, κατόπιν, τη συνδρομή της υπηρεσίας. «Δεν είναι ούτε το πρώτο, ούτε το τελευταίο περιστατικό», σημειώνει η ΔΑΣ ΟΑΣΘ, επισημαίνοντας ότι «παρά τις δηλώσεις και τις δεσμεύσεις τα λεωφορεία και γενικά τα ΜΜΜ συνεχίζουν να αποτελούν εστίες διασποράς του ιού και όλα αυτά σε συνθήκες περιορισμού της κυκλοφορίας που σημαίνει ότι αντικειμενικά υπάρχει λιγότερο επιβατικό κοινό. Ο λαός πληρώνει με κίνδυνο της ζωής του την πολιτική της απαξίωσης των ΜΜΜ, που σκοπό έχει να δικαιολογήσει την ενίσχυση των ιδιωτών παρόχων συγκοινωνιακού έργου και ενοικίασης οχημάτων».
Αίτηση ασφαλιστικών μέτρων
Σήμερα, εξάλλου, το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ κατέθεσε στο Μονομελές Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης αίτηση ασφαλιστικών μέτρων και αίτημα έκδοσης προσωρινής διαταγής, ζητώντας την ικανοποίηση τριών αιτημάτων: διπλές αναπαύσεις για το προσωπικό που εργάζεται με κυλιόμενο ωράριο, βελτίωση του κυκλώματος εργασίας και διενέργεια των παρακρατήσεων υπέρ του Ταμείου των Εργαζομένων.
Παράλληλα, ζητά «να επιταχθούν άμεσα και όσο διάστημα κρατήσει η πανδημία όλα τα διαθέσιμα ιδιωτικά μέσα (ΚΤΕΛ, Τουριστικά λεωφορεία, κλπ.) για να πυκνώσουν τα δρομολόγια και να αποφευχθούν φαινόμενα συνωστισμού».