Κρίσιμες οι επόμενες ώρες για την κατάσταση της υγείας του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, ο οποίος νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση, καθώς υπέστη έμφραγμα.
Ο Έλληνας εφοπλιστής, από τους κορυφαίους του χώρου όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς, νοσηλεύεται σε ιδιωτική κλινική της Αθήνας από το Σάββατο 20 Μαρτίου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο 73χρονος Γιάννης Αγγελικούσης το βράδυ της Παρασκευής ένιωσε αδιαθεσία, ενώ το πρωί του Σαββάτου υπέστη λιποθυμικό επεισόδιο. Ως εκ τούτου μεταφέρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του στο νοσοκομείο και αμέσως μπήκε σε καταστολή, καθώς οι γιατροί διαπίστωσαν ότι έχει υποστεί έμφραγμα. Σύμφωνα με ιατρικούς κύκλους, οι επόμενες ώρες είναι κρίσιμες για την υγεία του κορυφαίου Έλληνα εφοπλιστή.
Η ανακοίνωση της οικογένειας
«Με αισθήματα βαθιάς ανησυχίας ανακοινώνουμε ότι ο Κύριος Γιάννης Αγγελικούσης, Πρόεδρος του Angelicoussis Shipping Group Ltd, ασθενεί από το πρωί του Σαββάτου. Παραμένει νοσηλευόμενος σε νοσοκομείο της Αθήνας σε σοβαρή αλλά σταθερή κατάσταση, λαμβάνοντας τη βέλτιστη δυνατή ιατρική φροντίδα. Η Μαρία Αγγελικούση, η οποία ανέλαβε καθήκοντα acting CEO του Angelicoussis Group, δήλωσε νωρίτερα σήμερα: «Κατανοούμε πλήρως και εκτιμούμε ιδιαιτέρως το ενδιαφέρον για την κατάσταση της υγείας του πατέρα μου. Θα επανέλθουμε με νεώτερες πληροφορίες όταν αυτό καταστεί εφικτό, στο μεταξύ όμως παρακαλούμε να γίνει σεβαστή η ιδιωτικότητα του πατέρα μου και της οικογενείας του σ’ αυτή τη δύσκολη στιγμή. Σας ευχαριστώ».
Ο πανίσχυρος όμιλος
Γεννημένος το 1948 στο Λονδίνο, ο Γιάννης Αγγελικούσης, ιδιοκτήτης της «Angelicoussis Shipping Group», ιδρυθείσα από τον πατέρα του, Αντώνη Αγγελικούση, άρχισε να εμπλέκεται στην από το 1973. Το 1992 ίδρυσε την Kristen Navigation (μετονομάστηκε σε Maran Tankers Management το 2009), η οποία ανέλαβε το κομμάτι των tankers, ενώ το επόμενο έτος προχώρησε στις πρώτες παραγγελίες 5 πλοίων capesizes από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries, τα οποία ήταν τα μεγαλύτερα πλοία του είδους που είχε παραγγείλει έως τότε Έλληνας εφοπλιστής.
Το 2000 αποφάσισε να επεκτείνει τον τομέα των tankers, με νέες παραγγελίες πλοίων Aframaxes, Suezmaxes και VLCCs, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2003 προχώρησε στην αγορά του πρώτου του πλοίου μεταφοράς LNG, του Maran Gas Asclepius, ιδρύοντας, παράλληλα, την θυγατρική Maran Gas Maritime που ασχολείται με τον τομέα των υγραεριοφόρων. Το 2005 η Maran Gas προχώρησε και στην πρώτη παραγγελία για πλοίο LPG.
Ο ελληνόκτητος όμιλος με τον μεγαλύτερο στόλο
Επί των ημερών του, η «Angelicoussis Shipping Group» έχει γίνει ο ελληνόκτητος όμιλος με τον μεγαλύτερο στόλο σε αριθμό πλοίων και χωρητικότητα. Μέχρι το 2020, ο όμιλος είχε επισήμως 139 πλοία και άλλα 14 πλοία υπό παραγγελία.
Το Μάρτιο του 2015, ο Γιάννης Αγγελικούσης είχε καθαρή αξία 2,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την Bloomberg. Εκτός από την κατοχή του μεγαλύτερου ελληνόκτητου στόλου, ο εφοπλιστής ελέγχει τον μεγαλύτερο στόλο που φέρει ελληνική σημαία.