Τα όρια της παράνοιας αγγίζει η αναλγησία της εισπρακτικής εταιρίας που παρενοχλεί κάθε λίγο και λιγάκι έναν 70χρονο άνδρα που νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης με κορωνοϊό.
Τι κι αν ο ηλικιωμένος τους ενημέρωσε ότι βρίσκεται στο κρεβάτι του πόνου; Εκείνοι συνεχίζουν να καλούν τον ασθενή προκειμένου να τον πείσουν να εξοφλήσει το χρέος του –το οποίο είναι 50 ευρώ-, παρόλο που η υπόθεση δεν έχει τελεσιδικήσει και εκκρεμεί δικαστικά.
Θα καταθέσουμε αγωγή λέει ο δικηγόρος του
Ο δικηγόρος του ηλικιωμένου Δημήτρης Αλβανός έδωσε το περιστατικό στη δημοσιότητα μιλώντας στο ethnos.gr και προειδοποιεί ότι θα καταθέσει αγωγή με τον πελάτη του:
«Ο πελάτης μου έστειλε σε μένα μήνυμα και μου είπε ότι εισπρακτική εταιρεία τον ενοχλεί συνεχώς, αν και ο ίδιος νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης με κορωνοϊό. Αν και τους ενημέρωσε για την κατάσταση της υγείας του, αυτοί συνεχίζουν να τον ενοχλούν. Τον πήρα τηλέφωνο και του είπα να κρατήσει το νούμερο που τον καλεί και τις ώρες των κλήσεων, ώστε, μόλις βγει από το νοσοκομείο, να καταθέσουμε αγωγή» αναφέρει και προσθέτει:
«Ο άνθρωπος έβαλε το κινητό του στη δόνηση, αλλά η εισπρακτική εταιρεία συνέχισε να τον καλεί συνεχώς. Η ενόχληση ξεκίνησε την Τετάρτη και συνεχιζόταν και την Πέμπτη, τουλάχιστον μέχρι την τελευταία φορά που μίλησα μαζί του. Εκτός από το θέμα της υγείας του πελάτη, υπάρχει και ξεκάθαρη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων. Είναι δυνατόν να δίνει μάχη για τη ζωή του και να τον παίρνουν τηλέφωνο, για να του πουν ότι χρωστάει 50 ευρώ;» αναφέρει και προσθέτει ότι όλα αυτά θα μπορούσαν να αποφευχθούν εάν υπήρχε νομικό πλαίσιο για επιβολή προστίμου στις εισαπρακτικές εταιρίες.