Εάν η διαφημίση μιας εφημερίδας θεωρείται “παραπλανητική”, τότε είναι υποχρέωση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας και το ΕΣΡ να την ελέγχξουν, όπως πολύ σωστά σημειώνουν οι Τυπολογίες.
Πολύ δεν περισσότερο , όταν η διαφήμιση αυτή υπόσχεται αγορές σε σούπερ μάρκετ ή κληρώσεις αυτοκινήτων. Διαφημιστές και διαφημιζόμενοι οφείλουν να προστατέψουν τον καταναλωτή και να ενεργοποιήσουν τον μηχανισμό ελέγχου των εφημερίδων εκείνων που κάνουν τέτοιες δημοσιεύσεις.
Επίσης, για μια ακόμη φορά, η αρμόδια Αρχή Ραδιοτηλεόρασης εμφανίζεται να απέχει από το πεδίο άσκησης των αρμοδιοτήτων της, καθώς οι προσφορές αυτές διαφημίζονται στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Την ίδια στιγμή που οι καταγγελίες για συγκεκριμένη εφημερίδα και τις προσφορές – απάτες έχουν εξοργίσει το πανελλήνιο.
Ενδεικτικά, επώνυμα δημοσιεύματα στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πάρει την μορφή τσουνάμι.
Φαίνεται ότι το ΕΣΡ ζει σε άλλον, παράλληλο κόσμο.
Δείτε ενδεικτικά:
Κάνω 22 χρόνια χονδρικό εμπόριο και ο #Φουρθιώτης μου έβαλε τα γυαλιά.
Πως δεν είχα σκεφτεί για κάθε ποτήρι που πουλάω €0,50 λεπτά να δίνω δώρο στο πελάτη €50 ευρώ;
Τι λάθος έκανα τόσα χρόνια; pic.twitter.com/S06d0hPAXf
— _ (@avgerinosx) April 4, 2021