Σε πένθος βυθίστηκε η καλλιτεχνική οικογένεια με την τραγική είδηση του θανάτου της διακεκριμένης σκηνογράφου και ενδυματολόγου, Έλλης Παπαγεωργακοπούλου σε ηλικία 55 ετών. Μίας ιδιαίτερα ταλαντούχας σκηνογράφου, που με τις σκηνογραφίες της, έχει βάλει την δική της υπογραφή σε ορισμένες από τις πιο σημαντικές παραστάσεις που σφράγισαν το θέατρο την δεκαετία του 1990.
Με ιδιαίτερα σημαντικές δουλειές στον κινηματογράφο και το θέατρο, η Έλλη Παπαγεωργακοπούλου είχε, μεταξύ άλλων, σχεδιάσει τα κοστούμια για την Τελετή Λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004 και για τον 51ο Διαγωνισμό της Eurovision του 2006, ενώ είχε εργαστεί ως σκηνογράφος και ενδυματολόγος στην πολυσυζητημένη ταινία «Κυνόδοντας» (2009) του Γιώργου Λάνθιμου, η οποία, ως γνωστόν, βραβεύτηκε στο Φεστιβάλ Καννών, ενώ ήταν υποψήφια και για Όσκαρ Καλύτερου Ξενόγλωσσου φιλμ.
Η Έλλη Παπαγεωργακοπούλου είχε γεννηθεί στην Αθήνα το 1966. Σπούδασε στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Θεσσαλονίκης με δάσκαλό τον Μίμη Κοντό και στην Ανωτάτη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Μαθήτευσε δίπλα στον Διονύση Φωτόπουλο και είχε σχεδιάσει σκηνικά και κοστούμια σε περισσότερες από εξήντα θεατρικές παραστάσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό (Λονδίνο, Ιταλία, κ.α.), ενώ στο πλευρό του Θωμά Μοσχόπουλου, πρώτο σκηνοθέτη με τον οποίο συνεργάστηκε, δημιούργησε μαζί του μερικές από τις πλέον αξιομνημόνευτες παραστάσεις του «Αμόρε» (Θέατρο του Νότου).
Ίσως το πιο γνωστό όνομα στον τομέα της
Η Έλλη Παπαγεωργακοπούλου ήταν ίσως το πιο γνωστό όνομα στην Ελλάδα στον τομέα της σκηνογραφίας και της ενδυματολογίας τα τελευταία 15 χρόνια, με πιο χαρακτηριστικά δείγματα της δουλειάς της στο θέατρο να λογίζονται οι παραστάσεις «Όρνιθες» (2016), «Βάτραχοι» (2008), «Γκόλφω» (2013), «Συρανό Ντε Μπερζεράκ» (2010), αλλά και ο αμφιλεγόμενος «Βυσσινόκηπος» στη Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών, που θεωρήθηκε προσωπικό της επίτευγμα.
Στον κινηματογράφο, εξάλλου, πέρα από τον Λάνθιμο, συνεργάστηκε επίσης με τον Ντένη Ηλιάδη στο «Hardcore», με τον Σύλλα Τζουμέρκα στην «Έκρηξη» και με τον Γιάννη Σμαραγδή στον «Καβάφη».