Με συνθήματα αποδοκιμασίας και φωνές για ενίσχυση του ΕΣΥ, ομάδα υγειονομικών και εργαζόμενων του νοσοκομείου Παπανικολάου, «υποδέχθηκαν» τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη για εγκαινιάσει νέες κλίνες ΜΕΘ στο συγκεκριμένο νοσοκομείο.
«Κικίλια Μητσοτάκη ακούστε το καλά, οι συμβασιούχοι θα μείνουν στη δουλειά», ήταν ένα από τα συνθήματα των διαδηλωτών, οι οποίοι υποστήριξαν ότι ο Πρωθυπουργός εγκαινιάζει κλίνες ΜΕΘ, χωρίς να υπάρχει προσωπικό.
Η δική μας απορία είναι: Όλα αυτά τα αυτοκίνητα που φαίνονται στο βίντεο είναι η πρωθυπουργική πομπή;
Έξω από την κεντρική είσοδο του «Παπανικολάου» βρίσκεται ισχυρή αστυνομική δύναμη, η οποία νωρίτερα είχε βρεθεί αντιμέτωπη με διαδηλωτές, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένταση.
Στο νοσοκομείο βρίσκεται και η Πρόεδρος της επιτροπής «Ελλάδα 2021» (που έκανε τη χορηγία για τις ΜΕΘ) Γιάννα Αγγελοπουλου, ενώ εξωτερικά του νοσοκομείου έχει συγκεντρωθεί και μια ομάδα αρνητών του κορωνοϊού, κρατώντας ελληνικές σημαίες.
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: «Επικοινωνιακή φιέστα η επίσκεψη του πρωθυπουργού στην Θεσσαλονίκη»
«Επικοινωνιακή φιέστα», χαρακτηρίζει την επίσκεψη του πρωθυπουργού στην Θεσσαλονίκη, ο τοπικός βουλευτής και αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Χρήστος Γιαννούλης και προσθέτει ότι «Για άλλη μία φορά η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιλέγει να αποδράσει από την πραγματικότητα».
Στην ανακοίνωσή του ο κ. Γιαννούλης αναφέρει: «Στο επίκεντρο της επίσκεψης πρωθυπουργού βρέθηκαν οι εξαγγελίες για τους μεγάλους οδικούς άξονες και οι αναμενόμενες μεγαλοστομίες για έργα πνοής που με ευθύνη της κυβέρνησης παρέμειναν στάσιμα για σχεδόν δύο χρόνια. Χωρίς σχέδιο, διαφάνεια και λογοδοσία, η κυβέρνηση Μητσοτάκη, συνεχίζει να προχωρά ανέμελη σε εξαγγελίες, για έργα που είχαν δρομολογηθεί από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και έπρεπε να βρίσκονται στο στάδιο της υλοποίησης. Η καθημερινότητα που βιώνουν οι Θεσσαλονικείς με τις προβληματικές αστικές συγκοινωνίες έμεινε για άλλη μία φοράς εκτός ατζέντας. Εκτός ατζέντας μία απλή επίσκεψη στα αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ. Όπως επίσης και μία επίσκεψη στα ανενεργά εργοτάξια του Μετρό, η λειτουργία του οποίου -με την αδράνεια και τις τραγικές επιλογές της κυβέρνησης – παραπέμπεται στο 2024. Για άλλη μία φορά θα είμαστε στο ίδιο έργο θεατές».