Δικαίως έχει την κορώνα στο σήμα της η Εταιρεία Digital Marketing DMSS του καθηγητή Μιχάλη Μπότα καθώς και για την σεζόν 2020-2021 είναι πρώτη σε βαθμολογία και κριτικές σύμφωνα με την Google.
Είναι η δεύτερη διαδοχική χρονιά καθώς η DMSS είχε την σχετική πρωτιά και και την σεζόν 2019-2020.
Το 2021 οι άνθρωποι που έγραψαν για την εξαιρετική εμπειρία συνεργασίας με την διαφημιστική εταιρεία που κατέχει την απόλυτη εξειδίκευση στο Digital Marketing τόσο σε Ελλάδα όσο και σε Κύπρο έγιναν 139.
Οι τομείς που εξειδικεύεται ο καθηγητής digital marketing Μιχάλης Μποτας είναι το ιατρικό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ δικηγορικού γραφείου, αλλά και η προώθηση eshop που είναι η αιχμή του δόρατος κάθε επιτυχημένου Digital marketer.
Ο Μιχάλης Μπότας είναι ο νεότερος Καθηγητής Digital Marketing στην Ελλάδα. Ασχολήθηκε ενεργά με την Ψηφιακή Διαφήμιση σε ηλικία μόλις 23 ετών, αναπτύσσοντας κορυφαίες συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες, πολιτικά πρόσωπα, κόμματα, αλλά και ανθρώπους της Showbiz.
Θεωρείται από πολλούς συναδέλφους του ο κορυφαίος στο SEO (search engine optimisation) στην Ελλάδα αρθρογραφώντας για τις τεχνικές SEO από το 2012.
Το 2014 ήταν επικεφαλής Digital Marketing στο Project Πρόμαχος, στην ταινία για την επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα όπου έτυχε παγκόσμιας αναγνώρισης με πολύ σημαντικές διεθνείς προσωπικότητες να παίρνουν θέση υπέρ της Ελλάδας!
To 2015 βραβεύτηκε ως Digital Marketing Specialist στην Washington DC ανάμεσα σε 67 υποψηφιότητες με το βραβείο ”Digital Player 2015”.
Από το 2016 (28 ετών) Διδάσκει Digital & Social Media marketing και Ηλεκτρονική Δημοσιογραφία στο Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας.
Το 2018 εκπαιδεύτηκε στο τμήμα Local Digital Marketing, στο IT PARIS CENTRE (IPC-F) αποκτώντας μεγάλη εξειδίκευση στο Google my Business, στις κριτικές Google, στο γιατί παίζουν τόσο μεγάλο ρόλο στην επιλογή ενός σωστού επαγγελματία, αλλα και πως εναςDigital Marketing Specialist μπορεί να τις αξιοποιήσει.
Είναι από τους λίγους ανθρώπους στην Ελλάδα που έχει διδαχθεί Digital Marketing στην Washington DC (E.I.O.M.)
Ο Μιχάλης Μπότας είναι εξειδικευμένος στην αξιοποίηση του Microtargeting και του Remarketing όχι μόνο ως μέσο αλίευσης δυνητικών πελατών, αλλά και ως μέσο αναβάθμισης και σταθεροποίησης του Brandname κάθε επιχείρησης.