Σε πειθαρχικό έλεγχο παραπέμπονται δέκα περιπτώσεις πραγματικής… Οδύσσειας ασφαλισμένων πολιτών από υπαλλήλους υπηρεσιών του ΕΦΚΑ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη.
Πρόκειται για περιπτώσεις στις οποίες είτε η μία υπηρεσία του Οργανισμού παρέπεμπε τον εκάστοτε ασφαλισμένο στην άλλη, χωρίς αποτέλεσμα, είτε οι υπηρεσίες παρέμεναν μη ανταποκρινόμενες επί μήνες ή, ακόμη, και χρόνια σε αιτήματα ασφαλισμένων, μην απαντώντας σε τηλεφωνικές κλήσεις, e-mails, επιστολές, κ.ά.
Συγκεκριμένα, σε σχετική δήλωσή του, ο Κ. Χατζηδάκης επεσήμανε τα εξής: «Αποφάσισα να στείλω 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. Δεν μένω σ’ αυτό. Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά παράλληλα και σε επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών με τον ΕΦΚΑ.
Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές! Πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους. Γι’ αυτό, αν χρειαστεί, θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους».
- Δείτε την ανακοίνωση του υπουργού:
Έστειλα 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. O ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική και δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές!Γι’ αυτό αν χρειαστεί θα προχωρήσω κ σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους.https://t.co/SxzPCcPRmw pic.twitter.com/CekVD5ervP
— Kostis Hatzidakis (@K_Hatzidakis) June 22, 2021