Mad Clip: Νέο βίντεο-ντοκουμέντο από τη μοιραία πρόσκρουση – Τι λένε οι ειδικοί

Ο γνωστός τράπερ φαίνεται να χάνει τον έλεγχο και το αμάξι αρχίζει να φέρνει στροφές και να βγαίνει εκτός δρόμου

Must Read

Φως στα αίτια της μοραίας πρόσκρουσης του αυτοκινήτου του Mad Clip στην παραλιακή, που του στοίχισε τη ζωή, ρίχνει νέο βίντεο-ντοκουμέντο.

Το βίντεο που εξασφάλισε και παρουσίασε ο ΑΝΤ1 στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων είναι από κάμερα ασφαλείας, η οποία έχει καταγράψει τον γνωστό τράπερ να χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στη λεωφόρο Βουλιαγμένης και να προσκρούει σε κολώνα φωτισμού με αποτέλεσμα να βρίσκει τραγικό θάνατο.

Ειδικότερα στο νέο βίντεο φαίνεται ο Mad Clip να οδηγεί με μεγάλη ταχύτητα στην ευθεία όταν ξαφνικά – και για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία – χάνει τον έλεγχο και το αμάξι αρχίζει να φέρνει στροφές και να βγαίνει εκτός δρόμου. Όπως φαίνεται πίσω ακολουθεί ένα ακόμα αμάξι το οποίο πατάει φρένο.

Το μοιραίο βράδυ ο 34χρονος τράπερ επέστρεφε σπίτι του στο Παλαιό Φάληρο από γαμήλιο γλέντι στη Βάρκιζα. Στο ύψος της λίμνης Βουλιαγμένης, βρίσκεται πίσω από ένα άλλο αυτοκίνητο μάρκας Audi. Το φανάρι ανάβει πράσινο, έχει μείνει πίσω αλλά αναπτύσσει ταχύτητα, ξεπερνά το Audi και μπαίνει στην ευθεία που του στοίχισε τη ζωή. Αξιοσημείωτο είναι ότι χρειάστηκαν δύο ώρες για τον απεγκλωβισμό του.

Ο οδηγός του πολυτελούς Audi κατέθεσε στην Τροχαία Ελληνικού και σύμφωνα με πληροφορίες υποστήριξε πως δεν είχε καμία σχέση με το τροχαίο. Για την κατάθεσή του ενημερώθηκε ο εισαγγελέας και αφέθηκε ελεύθερος.

https://www.youtube.com/watch?v=aHMZ_LU-sRk

Με τα λεγόμενα του οδηγού του Audi συμφωνεί απόλυτα και ο πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς, ο οποίος μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 είπε: «Το Audi δεν εμπόδισε σε καμία απολύτως περίπτωση, δε συμμετείχε για την εκτροπή του αυτοκινήτου». 

Στη συνέχεια ξεκαθάρισε ότι στο θανατηφόρο τροχαίου του Mad Clip δεν εμπλέκεται άλλο όχημα. «Είμαστε σίγουροι από το βίντεο αυτό ότι δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση παρεμβολή μικρής ή μεγάλης συμμετοχής εταίρου οχήματος ή κάποιο άλλο εμπόδιο. Είναι ανεξήγητο τι συνέβη και έχασε τον έλεγχο», κατέληξε.

Εν τω μεταξύ, απάντηση στις δηλώσεις του Παναγιώτη Μαδιά για τις προστατευτικές μπάρες, έδωσε η Περιφέρεια Αττικής. Σε ανακοίνωσή της επισημαίνει πως: «οι πραγματογνώμονες οφείλουν να υπηρετούν την αλήθεια κι όχι να επιδιώκουν εφήμερη δημοσιότητα».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Περιφέρειας Αττικής

«Η ατομική ευθύνη αποτελεί κρίσιμης σημασίας παράγοντα για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.

Τις τελευταίες ημέρες και με αφορμή τροχαίο ατύχημα, κατά το οποίο έχασε τη ζωή του γνωστός και δημοφιλής στους νέους τραγουδιστής, διακινείται στα μέσα ενημέρωσης από συγκεκριμένο πρόσωπο που αυτοπροσδιορίζεται ως πραγματογνώμονας, η ανεύθυνη άποψη ότι ευθύνεται η Περιφέρεια Αττικής για την τραγική κατάληξη του τροχαίου περιστατικού.

Ο αυτοπροσδιοριζόμενος πραγματογνώμονας ισχυρίζεται ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο συγκεκριμένο οδικό άξονα μπάρες, οι οποίες θα απέτρεπαν αν υπήρχαν, το θάνατο του τραγουδιστή.

Η άποψη αυτή στερείται σοβαρότητας κι επιστημονικής τεκμηρίωσης. Είναι εντελώς ανεύθυνη, δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια κι όποιος την προωθεί, λειτουργεί αποπροσανατολιστικά, ως προς τον προσδιορισμό της διακρίβωσης των πραγματικών αιτιών που οδήγησαν στην τραγική απώλεια του καλλιτέχνη.

Ο πραγματογνώμονας θα έπρεπε να γνωρίζει ότι καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού , αφού οι μεγαλύτερες ταχύτητες που αναπτύσσονται στα crash test των ΜΑΟ για επιβατικά αυτοκίνητα (από το αποτέλεσμα των οποίων εξαρτάται και το αν θα πάρουν πιστοποίηση κατά ΕΝ-1317 ή όχι) είναι 100 και 110Km/h. Συγκεκριμένα το TB11 (900kg – 100Km/h) και το ΤΒ32 (1500kg – 110Km/h).

Για ταχύτητες της τάξης των 150 και 200Km/h ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ, επομένως οι συνέπειες της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ.

Επίσης, τα crash test διενεργούνται με συγκεκριμένες συνθήκες, με βασική αυτή της γωνίας πρόσκρουσης που είναι 20 μοίρες με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.

ΚΑΝΕΝΑ crash test ΣΑΟ δεν διενεργείται με συνθήκες πλαγιολίσθησης, επομένως και εδώ το αποτέλεσμα της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ.

Επιπλέον ο συγκεκριμένος δρόμος, λόγω του γεγονότος ότι διαθέτει μεγάλο πλάτος με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας αλλά και πολύ μεγάλη νησίδα πλάτους πέντε μέτρων μεταξύ των δυο ρευμάτων, δεν ανήκει στους δρόμους προτεραιότητας για τοποθέτηση μπαρών. Επιπλέον επισημαίνουμε ότι το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο δρόμο που διέρχεται κατοικημένη περιοχή είναι 50 χιλιόμετρα. Όποιος υπερβαίνει το όριο αυτό, συνειδητά θέτει σε κίνδυνο τόσο τη ζωή του, όσο και άλλων συνανθρώπων μας.

Σε κάθε περίπτωση , καλούμε τον κάθε είδους πραγματογνώμονα, αφενός να αναδεικνύει την έννοια της ατομικής ευθύνης όσον αφορά την τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας από όλους, που είναι κρίσιμος παράγοντας για την οδική ασφάλεια.

Αφετέρου, να συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα και να μην προσπαθεί να κερδίσει με αστήρικτες απόψεις μερικά λεπτά δημοσιότητας, σε βάρος της αλήθειας».

Διαβάστε ακόμα:  Ανακοινώθηκε πότε και που θα γίνει η κηδεία του Mad Clip

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This