Εβδομάδες μετά την πανηγυρική έναρξη της λειτουργίας του, το Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο του υπουργείου Εργασίας εξακολουθεί, αντί να λύνει προβλήματα, να βασανίζει και αυτό με τη σειρά του τους πολίτες.
Το πολυδιαφημισμένο κέντρο, που κοστίζει περισσότερα από 12.000.000 ευρώ ετησίως για να προσφέρει 24ωρη εξυπηρέτηση σε ασφαλισμένους και συνταξιούχους, σε αρκετές των περιπτώσεων έχει τα αντίθετα αποτελέσματα.
Σύμφωνα με καταγγελία πολίτη στη «δημοκρατία», υπέργηρη συνταξιούχος πέρασε από επιτροπή των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας στις 14 Οκτωβρίου (κατ’ οίκον, καθώς είναι κατάκοιτη).
Όπως τόνισαν σε συγγενικό της πρόσωπο, μπορεί να παραλάβει σε 20 ημέρες την απόφαση. Ωστόσο, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες που έκανε, δεν κατέστη δυνατό να επικοινωνήσει με το ΚΕΠΑ Νέας Φιλαδέλφειας.
Έτσι απευθύνθηκε στο 1555, το Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο για όλους τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου Εργασίας, απ’ όπου της απάντησαν ότι η απόφαση αναπηρίας έχει εκδοθεί και της έκλεισαν ραντεβού για να την παραλάβει χθες, 1η Νοεμβρίου, από το ΚΕΠΑ Νέας Φιλαδέλφειας.
Όταν, όμως, πήγε εκεί, άκουσε εμβρόντητη τους υπαλλήλους να της λένε: «Τόσο νωρίς ήρθατε, ποιος σας είπε ότι είναι έτοιμη;». Εκείνοι, με τη σειρά τους, της έκλεισαν νέο ραντεβού για τις 15 Νοεμβρίου ώστε να παραλάβει, καλώς εχόντων των πραγμάτων, την απόφαση.