Η έκρηξη που σημειώθηκε χθες το πρωί στον ημιώροφο του κτηρίου στη Λεωφόρο Συγγρού 3 κατέστρεψε ολοσχερώς το υπό ανακαίνιση κτίσμα. Μεταξύ άλλων, καταστράφηκε και το δικηγορικό γραφείο της Έλενας Τζούλη, το οποίο είναι εφαπτόμενο του κτηρίου όπου σημειώθηκε η έκρηξη.
«Το γεγονός ότι ζω εγώ και όλοι οι δικηγόροι συνεργάτες του γραφείου μου είναι θαύμα. Λόγω της γενικής αργίας, δεν πήγαμε από νωρίς το πρωί για προετοιμασία των φακέλων και εν συνεχεία μετάβαση στα δικαστήρια. Πήγαμε λίγο αργότερα. Ήμασταν καθ’ οδόν όλοι μας όταν σημειώθηκε η έκρηξη. Ειδικά στον πίσω χώρο, εκεί κάθονται πέντε δικηγόροι, είναι όλο το αρχείο του γραφείου μου που καταστράφηκε ολοσχερώς. Το γεγονός ότι ζούμε είναι θαύμα και οι ευθύνες είναι τεράστιες», είπε στον Alpha η σύζυγος του Πάνου Καμμένου.
Και συνέχισε:
«Το προανακριτικό τμήμα της πυροσβεστικής, όπως και το αρμόδιο τμήμα της αστυνομίας και το τμήμα εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά. Ήταν καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας εκεί. Δεν θα έλεγα ότι είναι γρίφος όπως θέλουν κάποιοι να παρουσιάσουν την έκρηξη. Δεν θα αναφερθώ στο πόρισμα των Αρμοδίων Αρχών. Έχω ορίσει δύο μεγάλα γραφεία πραγματογνωμόνων, οι οποίοι με διαβεβαίωσαν ότι η έκρηξη και το μέγεθος της έκτασης της έκρηξης οφείλεται καθαρά και μόνο σε διαρροή φυσικού αερίου, που περνούσε κάτω από το γραφείο μου. Αμέσως μόλις σημειώθηκε η έκρηξη ήρθαν τα κλιμάκια του Φυσικού Αερίου και σκάβανε να μαζέψουν ότι μπορούσαν. Όλα τα πορίσματα και όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι υπήρχε πολύωρη συσσώρευση και διαρροή φυσικού αερίου πολύ πριν την έκρηξη. Είναι τεράστιες οι ευθύνες. Δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο. Το γραφείο μου είναι εφαπτόμενο του κτηρίου όπου σημειώθηκε η έκρηξη. […] Οι ζημιές είναι ανυπολόγιστες. Καλώ όλους τους γείτονες και συμπολίτες μου στην περιοχή, όπου έχουν υποστεί ανεπανόρθωτη ζημιά να καταθέσουν. Καλό θα ήταν να καταστεί σαφές στους αρμόδιους να μην προσπαθήσουν να συγκαλύψουν ούτε κατά διάνοια τις ευθύνες τους».
Στον ίδιο όροφο με το γραφείο της Έλενας Τζούλη, βρίσκεται και το γραφείο της Άννας Διαμαντοπούλου.