Γιώργος Καραγιάννης: «3.000 δενδροφυτεύσεις με τη Γραμμή 4 του Μετρό»

Must Read

Για σημαντική αύξηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος που θα επιφέρει η Γραμμή 4 του Μετρό, το ευρύτατο πρόγραμμα αστικών αναπλάσεων και για τις δενδροφυτεύσεις που προβλέπει το μνημόνιο συνεργασίας με τον Δήμο Αθηναίων, έκανε λόγο ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης.

Όπως τόνισε, είναι η πρώτη φορά που υπογράφεται Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του υπουργείου και ενός δήμου για ένα τόσο σημαντικό έργο υποδομής.

«Αυξάνουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα καθώς θα προχωρήσουμε σε 3.000 δενδροφυτεύσεις και αστικές αναπλάσεις σε συνολική επιφάνεια 85.000 τ.μ.» σημείωσε και συνέχισε: «Στόχος μας είναι να “πρασινίσουμε” τον Δήμο της Αθήνας αλλά και τους τέσσερις δήμους από τους οποίους θα διέρχεται η Γραμμή 4 του Μετρό». Εξήγησε δε, ότι πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα έργα υποδομής προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ που, εκτός των άλλων, θα οδηγήσει και στο «άνοιγμα» έως 10.000 νέων θέσεων εργασίας.

«Θα βγουν από τους δρόμους 53.000 οχήματα»

Η Γραμμή 4 θα ξεκινάει από το Άλσος Βεΐκου και θα καταλήγει στο Γουδή, μία διαδρομή που θα καλύπτεται σε 17 λεπτά. Όπως εξήγησε ο υφυπουργός Υποδομών, «οι σταθμοί στο κέντρο της Αθήνας θα πυκνώσουν και οι μετακινήσεις με αυτοκίνητο θα μειωθούν καθώς θα βγουν από τους δρόμους 53.000 οχήματα».

Σε ό,τι αφορά στην κυκλοφοριακή επιβάρυνση κατά την κατασκευή της Γραμμής 4, ο κ. Καραγιάννης διαβεβαίωσε ότι δέσμευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αποτελεί η εκτέλεση του έργου «με τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα, τη μικρότερη δυνατή όχληση και την ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση στην καθημερινότητα των πολιτών».

«Προβλέψαμε τις μικρότερες δυνατές παρεμβάσεις και κάνουμε τις κατάλληλες ρυθμίσεις ώστε να μην επιβαρύνουμε το κέντρο της Αθήνας. Αντιμετωπίζουμε από τώρα το ζήτημα του κυκλοφοριακού που θα προκύψει» σημείωσε.

Εργοτάξιο και στα Εξάρχεια

Ερωτηθείς για τον Σταθμό στα Εξαρχείων ο υφυπουργός Υποδομών ήταν ξεκάθαρος τονίζοντας ότι θα στηθεί και εκεί εργοτάξιο. Τόνισε με έμφαση ότι «δεν θα επιτρέψουμε τα λάθη που έγιναν στο παρελθόν, με περιοχές που αρνήθηκαν να γίνουν σταθμοί του Μετρό και μετά το μετάνιωσαν! Οπότε δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μην κατασκευαστεί ο σταθμός στα Εξάρχεια!».

Μάλιστα, έστειλε μήνυμα: «Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη δεν θα επιτρέψει άβατα, δεν θα επιτρέψει γειτονιές να μείνουν στο ημίφως».

Στον Πειραιά το καλοκαίρι το Μετρό

Ξετυλίγοντας το χάρτη των σημαντικών συγκοινωνιακών υποδομών που αναπτύσσονται στο Λεκανοπέδιο, ο κ. Καραγιάννης έκανε αναφορά στη Γραμμή 3 του Μετρό η επέκταση της οποίας ολοκληρώνεται με την παράδοση των τριών τελευταίων σταθμών το καλοκαίρι.

Όπως υπογράμμισε, «εντός του καλοκαιριού η διαδρομή Αεροδρόμιο-Πειραιάς θα γίνεται σε 50 λεπτά καθώς θα παραδοθούν σε λειτουργία οι σταθμοί, Μανιάτικα, Δημοτικό Θέατρο και Πειραιάς».

Άλλωστε, στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας έχει φτάσει ήδη το τραμ, το οποίο χρησιμοποιούν καθημερινά αρκετοί πολίτες για τις μετακινήσεις τους.

Επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον

Η ανάπτυξη του δικτύου Μετρό συνεχίζεται και στη Γραμμή 2 προς τα Δυτικά. Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, στο τέλος του 2022 θα υπάρχει η περιβαλλοντική αδειοδότηση ώστε να δημοπρατηθεί η κατασκευή τριών νέων σταθμών, Παλατιανή, Ίλιον και Άγιος Νικόλαος, στη Γραμμή 2.

Ο κ. Καραγιάννης, κλείνοντας, τόνισε ότι «στα μεγάλα έργα υποδομών πρέπει να ενώνουμε δυνάμεις. Η υπεραξία των μεγάλων έργων υποδομής, αποτυπώνεται στην κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This