Αν στον διαγωνισμό για το έργο στο ΚΕΛ Ψυττάλειας είχαν παραμείνει «στο παιχνίδι» και οι τρεις διαγωνιζόμενοι (παρότι υπήρχαν λόγοι να αποκλειστούν οι δύο εξ αυτών) γιατί προφανώς έτσι «βόλευε» τότε την ηγεσία της ΕΥΔΑΠ, στον πρόσφατο διαγωνισμό για το ΤΣ ΚΕΛ Ραφήνας, τα πράγματα ήρθαν «τούμπα».
Αποκλείστηκαν οι δύο από τους τρεις συμμετέχοντες και μάλιστα από τη διαδικασία των δικαιολογητικών και απόμεινε ένας «μοναχικός καβαλάρης» να καλπάζει μόνος προς τη γραμμή τερματισμού.
Το αν θα φτάσει τελικά είναι ένα άλλο θέμα, καθώς «ψιθυρίζεται» πως η νομική υπηρεσία της ΕΥΔΑΠ δεν έχει την ίδια άποψη με τη διοίκηση για κάποια ζητήματα.
Μόλις λίγο καιρό πριν, ωστόσο, η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ διατυμπάνιζε τη δέσμευσή της στην εξασφάλιση του καλύτερου τιμήματος προς το συμφέρον της εταιρείας και του έργου, ταυτόχρονα με το υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών.
Αυτό συνήθως το εξασφαλίζει η πληθώρα των συμμετοχών σε ένα διαγωνισμό…