Απίστευτες καθυστερήσεις και μεγάλη ταλαιπωρία βιώνουν καθημερινά χιλιάδες πολίτες λόγω των απίστευτων ελλείψεων στο προσωπικό του ΕΚΑΒ.
Το φως της δημοσιότητας βλέπει μία σοβαρή καταγγελία αναφορικά με τη λειτουργία του ΕΚΑΒ και τις τραγικές ελλείψεις στο προσωπικό, γεγονός που αποτυπώνεται και στους χρόνους με τους οποίους ανταποκρίνεται στα περιστατικά. «Το περιστατικό συνέβη στις 29 Ιουνίου. Καλέσαμε το ΕΚΑΒ στις 12.15 το μεσημέρι γιατί έπεσε η κουνιάδα μου στο σπίτι, στο κέντρο της Αθήνας. Τρεις ώρες μετά το ασθενοφόρο δεν είχε έρθει. Πήραμε τηλέφωνο πέντε φορές και η απάντηση ήταν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο ασθενοφόρο», είπε ο καταγγέλλων Τάσος Δρόσος, ο οποίος αναφέρθηκε στη μεγάλη καθυστέρηση του ΕΚΑΒ μετά από κλήση του για μεταφορά περιστατικού στο νοσοκομείο. Μάλιστα, όπως ανέφερε, αναγκάστηκε να μεταφέρει τη συγγενή του στο νοσοκομείο με ιδιωτικό όχημα περίπου στις 16.00 το απόγευμα. «Η απάντηση του ΕΚΑΒ ήταν ότι τη μεταφέρετε με δική σας ευθύνη», είπε.
Παράλληλα, από τη μεριά του, το ΕΚΑΒ κάνει λόγο για καθυστερήσεις λόγω ελλείψεων προσωπικού. Σύμφωνα με πληροφορίες, στην Αττική, σε χρήση βρίσκονται 195 ασθενοφόρα το 24ωρο, με τις κλήσεις στο κέντρο να φτάνουν τις 3.500 κλήσεις το 24ωρο. Οι 1.300 από αυτές κατά μ.ο. χρήζουν διακομιδής. Ωστόσο, όπως λέει το ΕΚΑΒ, οι ελλείψεις προσωπικού αλλά και η μετακίνηση μέρος αυτού στα νησιά για κάλυψη των εκεί αναγκών, οδηγούν σε καθυστερήσεις στη διακομιδή ασθενών.